نوشته شده توسط : مهسا

هتل هیلتون گاردن این ساکت دهلی هند

هتل هیلتون گاردن این ساکت دهلی هند

هتل هیلتون گاردن این ساکت دهلی هند خدماتی از قبیل : خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،ترانسفر فرودگاه ،لباسشویی ، خشکشویی ،صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،صرافی ،خدمات کفش و واکس ،بسته های نهار ،فکس و کپی ،مرکز تجارت ،خدمات تهیه بلیط ،سرویس اتو شلوار ،امکانات اتاق VIP  را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل جکوزی ،استخر سرباز (تمام فصول)، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای خالی از حساسیت و مرکز بدنسازی را دارا می باشد.

مطالب مرتبط :

 

هتل سولت اند پرسنال سوئیت دهلی هند

هتل سولت اند پرسنال سوئیت دهلی هند

هتل سولت اند پرسنال سوئیت دهلی هند خدماتی از قبیل : خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،خشکشویی ، صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،خدمات کفش و واکس ،بسته های نهار ،خدمات تورها ،فکس و کپی ،مرکز تجارت ،خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ،سرویس مستخدم ،امکانات اتاق   را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل ماساژ ،استخر روباز ، استخر سرباز (تمام فصول)  و اتاق و امکانات برای معلولین ،اتاق های خانوادگی و مرکز بدنسازی را دارا می باشد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک دهلی هند

هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک دهلی هند

هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک دهلی هند خدماتی از قبیل :خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ،خشکشویی ،خدمات تهیه بلیط   را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین اين اقامتگاه داراي 24 اتاق مي باشد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

تور هند تابستان 93

هتل کوالیتی سوا گراند دهلی هند

 


هتل کوالیتی سوا گراند دهلی هند خدماتی از قبیل : خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،اتو کشی ،مرکز تجارت ، سرویس مستخدم ،سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه)  را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین اين هتل داراي 82 اتاق مي باشد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد. و امکانات برای معلولین را دارا می باشد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

تور هند تابستان 93

تورهند

 



:: برچسب‌ها: هتل های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل هایت ریجنسی دبی

هتل هایت ریجنسی دبی

 

 

هتل هایت ریجنسی دبی یکی از بهترین مجلل ترین هتل های دبی است که دارای امکاناتی شامل زمین اختصاصی پاتیناژ ، رستوران گردان و اتاق های رو به به خلیج همیشه فارس است را در اختیار  مسافران تور دبی قرار می دهد . همچنین بازار طلا حدود 5 دقیقه تا این هتل فاصله دارد . همچنین هتل هایت ریجنسی دارای یک ورزشگاه مدرن ، چند زمین تنیس ، مرکز تناسب اندام و زمین گلف می باشد تا مسافران این هتل بتوانند ساعاتی پر از آرامش را در این هتل داشته باشند همچنین هتل نیز خدمات متفاوت ماساژ درمانی را به میهمانان ارائه می دهد. این هتل شامل 5 رستوران است که تنها رستوران گردان شهر دبی بحساب می آید . در تریای هتل انواع نوشیدنی نیز موجود میباشد و نیز فاصله این هتل این هتل تا فرودگاه فقط 15 دقیقه میباشد .

 

مطالب مرتبط :

 

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس پالم دبی

 

 

هتل 5 ستاره آتلانتیس در جزیره معروف جمیرای دبی قرار دارد و دارای چشم اندازهای زیبایی از خلیج همیشه فارس میباشد . این هتل دارای استخر دلفین ، پارک آبی وسیع و یک آکواریوم زیر آب میباشد . اتاق های هتل بسیار بزرگ بوده و به سبک عربی طراحی و دیزاین شده است . همه اتاق های هتل دارای تراس و چشم اندازی دیدنی میباشد  و همچنین دارای تلویزیون LCD وتختخوابهای بزرگ است . یکی از غذاخوری های خوب هتل، رستوران کاتالان میباشد که دارای انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی میباشد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

توردبی

 

 

هتل سامایا دیره دبی

 

 

 

 

هتل سامایا دیره دبی

 

 

 

 


هتل 5ستاره سامایا دبی فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد و در موقعیتی خوب واقع در منطقه تجاری و اداری دیره میباشد و رو به چشم انداز آب های زیبای دبی واقع شده است . از این هتل به راحتی میتوان به بازارهای سنتی مرکز بین المللی پول دبی بازارهای مدرن دبی و بعضی از مرکزهای خرید شهر رسید.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

توردبی

 

 

هتل برج العرب دبی

 

 

 

 

هتل برج العرب دبی

 
هتل مجلل و مدرن برج العرب یکی از هتل ها دنیا با بهترین طراحی میباشد و امکانات و خدمات عالی را در اختیار مسافران تور دبیو میهمانان خود قرار می دهد . هتل برج العرب شبیه به یک بادبان طراحی و بنا شده است . سراسر این هتل در خط ساحلی می باشد . این هتل دارای 202 سوئیت دوبلکس است که با پنجره های بزرگ رو به دریا میباشد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

توردبی

 

 

هتل کرون پلازا دبی

 

 

 

 

هتل کرون پلازا دبی

هتل 5 ستاره ی کرون پلازای دبی در کنار یکی از شهرهای مدرن دبی بنام فستیوال و نزدیک آب نمای مرکز شهر واقع شده است . این هتل در یکی از مدرنترین مرکزهای همایش قرار دارد به همین خاطر بهترین مکان برای برپایی همایش های مختلف میباشد . هتل کرون پلازا دبی در مرکز نقطه اقتصادی ، تفریحی و تجاری قرار دارد و فقط 2km با فرودگاه دبی فاصله دارد . بهترین نکته این هتل این است که استعمال دخانیات در تمام محوطه ی این هتل 5 ستاره ممنوع میباشد .

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

توردبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل آداکوله کوش آداسی

هتل پنج ستاره آداکوله کوش آداسی                 

هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله از بهترين هتلهاي پنج ستاره است

سرویس : U.All صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز و همه نوشیدنی ها (نوشابه ، چای ، قهوه ، نسکافه ، آبمیوه) تا ساعت 24 این امکانات را رایگان استفاده خواهید کرد .

موقعيت محلي هتل آداکوله : هتل در شمال كوش آداسي قرارگرفته و به مركز شهر سه كيلومتر و تا فرودگاه هشتاد كيلومتر وتا شهر افسوس باستان چهارده کیلومتر فاصله دارد .

اتاق های هتل  آداکوله  
هتل  دارای سیصدو بیست و نه اتاق مي باشد كه شامل صدو سی وشش اتاق استاندارد ، هفتادوهشت  اتاق خانوادگي ،چهارده رويال سوئيت، پنج سويت ، و یک سوئيت بزرگ سلطنتی , اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون، یخچال ،  سیستم الکترونیکی کیکارد ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه، مبل ،فرش ، حمام ، توالت ، وان، سشوار و بالکن می باشد . اين هتل داراي خدمات پستي و فكس و تلفن و اينترنت ميباشد .

* ساعت ورود به اتاقcheck in 14:00 
* ساعت تحويل اتاق check out 12:00

امکانات هتل آداکوله کوش آداسی

رستوران :‌ اين هتل داراي رستوران هاي مختلف و متنوع است.

استخرها: 
1- استخر روباز 
2- استخر سرپوشیده
3- استخر کودکان
4- پارک آبی
5- ساحل اختصاصی

همچنین میتوانید از امکانات ماساژ, ورزشهای آبی وتنیس هم استفاده کنید

مطالب مرتبط :

 

هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی

هتل پین بای هالیدی ریزورت كوش آداسي  

 این هتل پین بای هالیدی ریزورت كوش آداسي 5 ستاره و تفریحی ، در زمینی به مساحت 421 هزار متر مربع، در شهر كوش آداسي در  خلیج Camlimani قرارگرفته  و امکانات رفاهی، خدماتی متنوعی را از قبیل 1.2 کیلومتر ساحل و تفرجگاه ساحلی اختصاصی برای میهمانان مهیا کرده است. میهمانان  و مسافران می توانند محل اقامت خود را از میان خانه های ییلاقی ویا  اتاق های راحت که بعضی تلویزیون LCD دارند، انتخاب نمایند. از امکانات رفاهی هتل پین بای هالیدی ریزورت كوش آداسي میتوان به رستوران ، استخر، زمین تنیس، بیلیارد، بسکتبال، پینگ پونگ و دارت اشاره کرد. تفریحاتی از قبیل قایقرانی ، قایقرانی با کانو ، قایق های بادی پرواز کننده و چادرزدن شبانه نیز ارائه می شوند. کارکنان هتل پین بای هالیدی ریزورت كوش آداسي ضمن ایجاد محیطی گرم، به میهمانان ومسافران در ترتیب دادن گشت و گذار های خود، یاری می رسانند. این هتل پین بای هالیدی ریزورت كوش آداسي زیبا با طراحی و دیزانی که انجام داده میتواند محیطی آرام بخش را برای خانواده ها مهیا کند.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

هتل پنج ستاره آکوا فانتزی کوش آداسی

 

هتل و پارك آبي آكوا فانتزي در منطقه ساحلي افسوس كوش آداسي بنام پاموكاك واقع گرديده است. هين هتل براي افراد و خانواده هايي است كه نمي خواهند حتي يك لحظه از اوقات لذت و خوشي خود را از دست بدهند. هتل داراي امكانات تفريحي براي تمامي مسافرين خود از كودك نوپا تا پدر ومادر بزرگها مي باشد. 26 سرسره آبي، استخر هاي متعدد، رودخانه اختصاصي و بسياري سرگرمي هاي متنوع ديگر از امكانات منحصر بفرد اين هتل مي باشد. اتاقهاي هتل با اندازه ها و دكوراسيونهاي متفاوت مناسب هر سليقه و يا خانواده مي باشد. كليه اتاقها داراي بالكن اختصاصي، تهويه، تلويزيون و بسياري امكانات ديگر مي باشد. برنامه ها،‌تئاتر و موسيقي زنده سرگرمي نشاط آوري براي شبهاي شما خواهد بود. هتل آكوا فانتزي كوش آداسي 80 كليومتر با فرودگاه آدنان مندرس در ازمير فاصله دارد.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

هتل ریچموند افیسوس ریزورت کوش آداسی

هتل ریچموند افیسوس ریزورت كوش آداسي

هتل ریچموند افیسوس ریزورت کوش آداسی

تفریحگاه ریچموند كوش آداسي ، در بهترین ترین نقطه قرار دارد. ساحل سنگی جذاب، زلال ، شفاف و مجذوب کننده، استخرهای سرپوشیده و روباز و سونا ، مرکز سلامتی و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و جکوزی می باشد فقط بخشی از امکانات و امتیازات این هتل تفریحی می باشد. هتل ریچموند افیسوس ریزورت كوش آداسي با انتظارات متفاوت اشخاص،فعالیت های متفاوت را مهیا کرده است و به مسافران و مهمانان ارزش قائل است . از غذاهای لذیذ و خوشمزه و رستوران فضای باز هتل استفاده کنید. فعالیت های ورزشی مانند: تنیس، مرکز بدنسازی،پینگ پونگ، بیلیارد، مینی گلف نیز از امکانات دیگر هتل ریچموند افیسوس ریزورت كوش آداسي می باشد.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل اونورا کوش آداسی

 

 

 

هتل پنج ستاره اونورا کوش آداسی

 

هتل پنج ستاره اونورا کوش آداسی

 

 

 

در چهار كليومتري ساحل دریای شهر كوش آداسي هتل اونورا واقع شده است . هتل دارای مجوعه اي ازكارمندان فعال و از قديمي ترين هتلهاي كوش آداسي می باشد. به تازه گي هتل بازسازي و طراحی شده و مکانی بسيار مجلل و مدرن و لوكس مناسب براي اقامت خانواده ها و زوجها مي باشد. تمام سیصدو پانزده اتاق هتل برای اقامتی فراموش نشدنی با خدمات و امكانات مدرن مجهز شده است .هتل در نزديك اکثر مکانهای ديدني مانند: خانه مريم مقدس،‌ شهر قديمي افسوس ، شهر سلكوك ، موزه باستان شناسي در مركز شهر كوش آداسي واقع شده است. در ازمیر فرودگاه ادنان مندرس هشتاد كليومتر با هتل فاصله دارد. این هتل دارای فروشگاهی است که مسافران و میهمانان میتوانند از این فروشگاه دیدن و خرید کنند. همچنین هتل دارای استخر سرپوشیده ، استخر روباز و سونا نیز میباشد و میتوانید آرامشی را در هتل تجربه کنید.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای 5 ستاره کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

هتلهای پنج ستاره استانبول

 از جمله هتلهای لوکس و مجلل استانبول هتلهای پنج ستاره استانبول است که اکثر گردشگران و مسافران تمایل دارند در این هتلها اقامت داشته باشند هتلها به نحوی طراحی شده است که میهمانان و مسافران در استراحت و آرامش کامل اقامت خود را سپری نمایند. هتلهای پنج ستاره استانبول امکانات و خدمات زیادی برای پذیرایی از میهمانان خود تدارک دیده است . با امکانات بسیار خوب اتاقها و رستورانها توانسته اند مسافران و گردشگران زیادی را جذب شهر قدیمی و زیبای استانبول نمایند . عکس هایی از هتلهای زیبای پنج ستاره استانبول می توانید ببینید. امیدواریم در سفر به هتلهای پنج ستاره استانبول سفری به یاد ماندنی داشته باشید.

 

هتل ددمان استانبول

 

 

هتل ددمان استانبول   هتل ددمان استانبول  هتل ددمان استانبول  

 

 

هتل کرون پلازا استانبول

هتل کرون پلازا استانبول  هتل کرون پلازا استانبول  هتل کرون پلازا استانبول

 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول  هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول  هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 

مطالب مرتبط :

 

مطالب مرتبط :

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند

هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند ، در میان انبوه درختهای استوایی و در مجاور دریای نیلگون  آندامان بنا شده است. هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند تا فرودگاه بین المللی پوکت فقط 20 دقیقه فاصله دارد . هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند دارای امکاناتی مانند: اینترنت رایگان در محیط اداری، دسترسی رایگان به زمین گلف با هجده گودال، مرکز آب گرم ، استخر ،  یک باغ , یک رستوران، یک کلیسای کوچک است .اکثر 254 اتاق هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند با رنگهای انرژی بخش رنگ و روشن رنگ آمیزی شده است ، اتاقهای هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند دارای سیستم تهویه مطبوع، مبلمان چوبی زیبای تایلندی و خراطی شده و شیک ،  تراس مخصوص نزدیک به ساحل پر نخل نارگیل و دریای آندامان می باشند.

مطالب مرتبط :

تورتایلند

 

 

هتل دوآنجیت پوکت تایلند

هتل دوآنجیت پوکت تایلند در ناحیه آب گرم دوانجیت در منطقه استوایی در نزدیکی ساحل پوتنگ بنا شده است  و خدمات رفاهی و تفریحی را  برای میهمانان و مسافران خود تدارک دیده است . اتاقهای هتل دوآنجیت پوکت تایلند دارای دکوراسیون چوبی تیره رنگ و تجهیزاتی مانند: اینترنت بیسیم می باشند. میهمانان و مسافران می توانند با شنا در استخر،صرف  نوشیدنی خنک یا در ماساژ مرکز آب گرم رفع خستگی نمایند و استراحت کنند. میهمانان عزیزی که علاقمند به تفریحات آبی، در زمانی کوتاه می توانند پیاده روی کنند و به ساحل برسند.

مطالب مرتبط :

تورتایلند
 
 
 
 



هتل 5 ستاره رويال اركيد در کنار "رودخانه پادشاهان" با منظره ايي باشکوه از اين رودخانه و بازارهاي شناور اين رودخانه بنا شده . هتل رویال ارکید بانکوک تایلند پیاده تا مرکز خرید حدود 5 دقیقه فاصله وجود دارد . تمامي 740 اتاق هتل رویال ارکید بانکوک تایلند رو برو ی مناظر زيباي رودخانه و شهر است. هتل رویال ارکید بانکوک تایلند دادای امكانات درجه يك مانند تهويه مطبوع، تلويزيون ماهواره ايي، چايساز، ميني بار، صندوق امانات و بسياري از امكانات ديگر است.

 

 

مطالب مرتبط :

تورتایلند

 

 

 

 
 

 هتل لمریدین سامویی تایلند

 

 

این هتل 5 ستاره در سامویی تایلند دارای اتاقهای یک تخته, دو تخته , سوئیت و اتاقهای رو به ساحل میباشد . از امکانات هتل لمردین سامویی تایلند میتوان به رستوران و بار ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، استقبال فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان برای راحتی و رفاه خانواده های عزیز اشاره کرد . همچنین امکانات ورزشی هتل شامل استخر روباز ، اتاق بخار، سالن بدنسازی، ماساژ و ورزشهای آبی که برای دوستداران و علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است . دیگر امکانات این هتل 5 ستاره هم شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره ، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار ، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، دستگاه Dvd Player و رادیو مباشد.

 

 

 

مطالب مرتبط :

تورتایلند

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

 بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش در پشت سواحل مرجانی با وسعتی بیشتر از 200 هزار متر مربع در ساحل شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل‌های شباویز  , سیمرغ ,  و کوثر واقع شده و یکی از بازارهای شیک جزیره کیش است. بازار مرجان کیش در سال ۱۳۷۰ در یک طبقه بهره برداری گردید. بازار مرجان کیش دارای یک پارک ساحلی و واحدهای مسکونی و یک بازار می باشد . معماری بسیار جالب در بازار مرجان کیش استفاده شده است و یک آکواریوم زیبا با حجم 5400 متر مکعب وجود دارد و انواع  آبزیان و ماهی ها برای نمایش وجود دارد. بازار مرجان کیش در شب بسیار جالب و دیدنی است. این بازار دارای 260 واحد تجاری و اداری است که فعالیتشان در زمینه لوازم خانگی , لوازم آشپزخانه  , کیف و کفش , مواد غذایی و خرازی می باشد. این بازار مرجان کیش اندکی دورتر از مراکز اقامتی و اداری است اما نرخ کالاها بسیار مناسب می باشد و به ساحل زیبا و مرجانی کیش نزدیک است . بازار مرجان کیش دارای دو کافه و رستوران است که می توانید از انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی ها لذت ببرید .

 

مطالب مرتبط :

تورکیش

تورکیش

 

 

بازار پردیس دو کیش

بازار پردیس دو کیش بزرگترین و مدرنترین بازار جزیره کیش می باشد که در سال 1378 تاسیس شد. مساحت این بازار 22000 متر مربع می باشد و در سه طبقه و با 200 واحد تجاری برای خدمات رسانی به مشتریان می باشد. برای رفاه مشتریان  و غرفه داران انواع تسهیلات رفاهی مهیا می باشد. عبارتند از آسانسور , پله برقی ,  وسایل جابه جایی کالا و سیستمهای خنک کننده مرکزی و تلفن است. معماری بازار زیبا و به نوعی طراحی شده که بازدید کنندگان و مسافران در زمان خرید می توانند استراحت نمایند و در رستوران غذا میل کنند. در محیط بیرونی بازار آبنمای زیبا جلوه زیبایی به این بازار بوجود اورده است. بازار پردیس دو کیش دارای سه کافی شاپ و یک چایخانه سنتی و  یک رستوران با ارائه غذاهای متنوع سرد و گرم مخصوص میهمانان و مسافران است . بازار پردیس دو کیش با درختان نخل خیلی زیبا می باشد و برنامه های ویژه ای مانند مراسم قرعه کشی و اجرای موسیقی زنده و  اهداء جوایز نفیس و ارزنده تدارک دیده اند.

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

تورکیش

 

تورکیش

 

 

 

مرکز خرید پانیذ کیش

بازار بين المللى پانيذ کيش از جمله بازارهایی است که بیشتر گردشگران و مسافران از این بازار دیدن می کنند. بازار پانیذ کیش دارای 183 غرفه تجارى و 23 دفتر ادارى در 2 طبقه در موقعيت جغرافيائى بسیار خوب درمرکز شهر جزیره کیش از سمت شرق مرکز تجارى و هايپر مارکت و از سمت غرب پرديس یک و دو قرار دارد. این بازار هم از نظر تنوع کالا و هم از نظر کیفیت از بهترین مراکز خرید کیش است .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل آدنیس آنتالیا سه ستاره

 

 

هتل آدنیس آنتالیا هتلی چهار ستاره و شیک و زیبا و تمییز است و امکانات هتل از جمله امکانات رفاهی استخر رو باز ، استخر سرپوشیده و ساحل اختصاصی می باشد. هتل آدنیس آنتالیا دارای فروشگاه هاي متعددی است که سوغاتی و مایحتاج خود را می توانید ار فروشگاه هتل آدنیس آنتالیا تهیه نمایید. در هتل آدنیس آنتالیا باغ بسیار زیبایی وجود دارد و زمانی را می توانید برای استراحت در این باغ سپری نمایید. مسافران و میهمانان مي توانند در فعاليت های ورزشی مانند : پينگ پنگ، پرتاب دارت , بيليارد فعالیت داشته باشند . هتل آدنیس آنتالیا لباسشویی و خشکشویی و اتوشویی و آرایشگاه هم دارد که در مدت زمان اقامت هم می توانید مرتب و آراسته باشید. هتل آدنیس آنتالیا برای مسافران و میهمانان معلول عزیز هم خدمات و  امکانات را مهیا کرده است تا این عزیزان در طول اقامتشان آسایش و راحتی برایشان مهیا باشد.

مطالب مرتبط :

 

مطالب مرتبط :

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا پنج ستاره

 

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا ، در سواحل زیبای کنیالتی قرا گرفته و امکانات رفاهی مانند: استخر روباز و سرپوشیده ، اتاق با تراس زیبا و اینترنت رایگان برای میهمانان خود مهیا کرده اند. اتاق های هتل سیلایف فامیلی آنتالیا مجهز به سستم تهویه مطبوع می باشد با تلویزیون همراه با گیرنده شبکه های ماهواره ای و با منظره زیبای دریا از تراس می باشد که بسیار دیدنی است. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای هفت رستوران می باشد، که هر کدام از زستورانها غذاهای متنوع و لذیذ بین المللی را برای میهمانان و مسافران خود سرو می کنند. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا 9 تریا دارد که همراه با نوشیدنی ،غذا هم برای میهمانان خود تدارک دیده است. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای استخرهای روباز با سرسره های آبی برای خود دارد . علاقه مندان به تیر اندازی و تنیس میتوانند به فعالیت مورد علاقه خود بپردازند. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای حمام ترکی و سونا هم می باشد که می توانید به استراحت بپردازید. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای امکانات رفاهی برای میهمانان و مسافران معلول عزیز نیز فراهم کرده است تا این عزیزان نیز اقامت راحت و سفر خوشی را تجربه کنند. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای آرایشگاه خشکشویی و لباسشویی می باشد که می توانید در طول اقامت خود آراسته و مرتب باشید.  

 

 

 

 

 

هتل بایا آنتالیا  پنج ستاره

 

هتل بایا آنتالیا

 

هتل بایا آنتالیا هتلی پنج ستاره و مجلل و زیبا می باشد که فضای باغ با درختان در تفریحگاه هتل بایا آنتالیا بسیار دیدنی می باشد . هتل بایا آنتالیا با طراحي بسیار زيبا و مدرن و فضایی آرام بخش همراه با فعالیت های ورزشی و تفریحی ‌براي خانواده ها و زوج های جوان اقامتی به یادماندنی را مهیا کرده است . تفريحگاه هتل بایا آنتالیا در نزدیکی ساحل بسیار زيباي مديترانه با تجهيزات عالی قرار گرفته است و امكاناتي مانند: ورزشهاي متنوع آبي،‌ رستورانها و تريا هاي مختلف،‌ مركز بسیار خوب آبگرم و ديگر امکانات براي آرامش و استراحت مهیا شده است. پرسنل هتل بایا آنتالیا با استقبال گرمی از میهمانان و مسافران لحظات به یادماندنی را تدارک دیده اند.  هتل بایا آنتالیا با فرودگاه آنتالیا فقط پانزده km فاصله دارد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

بازار گوهر شاد مشهد

بازار گوهر شاد مشهد در نزدیکی بلوار شهید صادقی، بین میدان راهنمایی و چهار راه 600 دستگاه شهر مشهد قرار گرفته است. وسعت بازار گوهر شاد مشهد تقریبا ۲۱۰۰ مترمربع می‌باشد. زمین بازار گوهر شاد مشهد از زمین های موقوفی گوهرشاد است و توسط اداره‌ کل اوقاف خراسان رضوی در سال ۱۳۶۸ بازسازی و سه سال بعد افتتاح شد. بازار گوهرشاد مشهد دارای سالن‌های وسیع دارای هشتاد و چهار مغازه در طبقه ها می باشد که در این مغازه ها لوازم برقی و خانگی،  پارچه، بلور و کریستال، عطر و ادکلن، سیسمونی نوزاد، کفش، لوازم‌التحریر و گرافیک، اسباب بازی، سوغات وجود دارد. از جمله امکانات بازار گوهر شاد مشهد عابر بانک، نمازخانه‌،  آبخوری و سرویس بهداشتی می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

بازار پروما مشهد

بازار پروما مشهد

بازار پروما مشهد در کنار میدان جانباز قرار گرفته است و با مساحت پنج هزار مترمربع فضای فروشگاه و تقریبا بیست هزار مترمربع فضای تجاری می باشد که در پنج طبقه بنا شده است. از امکانات بازار پروما مشهد  300 واحد تجاری، پارکینگ و چهار هزار مترمربع فضای سبز و امکانات تفریحی بیشتر از 7000 میهمان در طول روز می باشد.در بازار پروما مشهد کالاهای سوپر مارکت , سبزیجات و میوه , شکلات , شیرینی , لوازم آرایشی , اسباب بازی , زیور آلات , لوازم خانگی , لوازم التحریر , پوشاک و فست فود می باشد.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

بازار خیام مشهد

بازار خیام مشهد مرکز خدمات گردشگری و مبادلات تجاری می باشد که در ناحیه شمالی شهر مقدس مشهد در محدوده 100 متری کمربندی ابوطالب شمالی و بلوارهای خیام قرار گرفته است. این مرکز خرید یکپارچگی  و عظمت ویژه ای در تعیین کاربری‌ها  و مقررات ساخت و ضوابط و اجرا دارد و به نسبت  ضرورت و نیاز تشکیل شده است. برنامه‌ریزی بر روی مرکز تجاری خیام به شیوه ای می باشد که می‌توان به عنوان بورس تخصصی کالاها و خدمات نقش ویژه ای در امور بازرگانی بخصوص داخلی و خارجی دارد. از امکانات این مرکز خرید:  فروش کالا و بازارهای خرید ، رستوران ها و مرکز پذیرايی ، کافی‌نت و کافی‌شاپ  ، دفترهای شرکت‌های بازرگانی،  بانک، نمازخانه، بیمه و حمل و نقل بین‌المللی،  ایستگاه تاکسی، خطوط اتوبوسرانی شهری،  آژانس باربری نام برد. بازار خیام مشهد دارای 196 باب واحد تجاری با معماری خاص و فضای سبز  زیبا و محیطی مناسب برای عرضه کالاهای مورد نیاز مسافران و گردشگران است.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 بازار حکیم مشهد

  بازار حکیم مشهد


بازار حکیم مشهد اولین و قدیمی ترین بازار روسها در مشهد است . بازار حکیم مشهد یکی از بزرگترین مراکز خرید مشهد بحساب می آید که با توجه به تنوع اجناس ، مورد توجه زائران و مسافران تور مشهد میباشد . این بازار شامل ۴ طبقه و ۱۲۰ واحد تجاری میباشد که در آن تمام اجناس مورد نیاز از قبیل انواع پوشاک و مانتو های چهار فصل ، انواع اسباب بازی ، سیسمونی کودک ، کت و شلوار ، لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات و انواع کریستال و لوازم خانگی و کیف و کفش و ... به مردم عرضه می شود .

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

 

 مجتمع تجاری مروارید شرق

 

مجتمع تجاری مروارید شرق درای چهار طبقه می باشد و شامل تالار مروارید ، رستوران پسران کریم ، مرکز خرید نیک ، شرکت مرمر بتن و واحدهای خرید دیگر.

آدرس:مشهد، انتهای بلوار خیام، مجتمع تجاری مروارید شرق

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

رستوران معین درباری مشهد

 

رستوران معین درباری مشهد

رستوران معین درباری مشهد درسال ۱۲۸۰ هجری شمسی هم زمان با دوره سلطنت مظفرالدین شاه قاجار بود .  در محله چهارسوی نوغان حاج اصغر معین درباری اولین رستوران معین درباری را افتتاح کرد. ادامه فعالیت رستوران معین درباری توسط حاج حسین معین درباری در سال 1327 به فعالیت خود ادامه داد که این دوره از زمان سلطنت محمد رضا شاه پهلوی تا انقلاب ادامه داشت . بعد از حاج حسین معین درباری پسرش علیرضا مسیر اجدادش که حدود یک قرن قدمت داشت ادامه داد و در سال 1375 دومین شعبه خود را در خیابان جم مشهد افتتاح کرد. رستوران معین درباری رستورانی با انواع غذاهای ایرانی می باشد و در همه زمان آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.

آدرس رستوران معین درباری مشهد : خیابان پاسداران (جم ) , بین 2 و 4 , رو به روی هتل باختر

رستوران معین درباری مشهد

 

مطالب مرتبط :

 

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

رستوران ارم شاندیز مشهد رستورانی است که غذای شیشلیک آن بسیار معروف می باشد و در اصل پدرخوانده منو می باشد . کسی به رستوران ارم شاندیز مشهد برود بعید است که غذای دیگری سفارش دهد رستوران ارم شاندیز مشهد اگر قدیمی‌ترین شیشلیک‌پزی نباشد ولی از طرفدارترین ها می باشد به خاطر سرویس دهی سریع و مدرن بودن رستوران ارم شاندیز مشهد این رستوران را از بقیه رستورانها متمایز کرده است.

آدرس رستوران ارم شاندیز مشهدمشهد , شاندیز , نرسیده به میدان دوم

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

رستوران پسران کریم مشهد

 

رستوران پسران کریم مشهد در سال  1359 در خیابان طالقانی افتتاح شد . و تا سال 1375 در همان مکان به فعالیت خود ادامه داد . یکی از معروفترین رستورانهای مشهد می باشد که باقالی پلو با گوشت این رستوران بسیار معروف است . رستوران بسیار تمییز و شیک می باشد . شعبه دوم رستوران پسران کریم مشهد در انتهای خیابان خیام شمالی در مجتمع مروارید می باشد . ساعت کاری 12: 15 و عصرها از ساعت 20 تا 24 می باشد . رستوران پسران کریم مشهد در زمینه چلو گوشت و ماهیچه در مشهد فرمانروایی می کند.

شعب رستوران پسران کریم مشهد :

شعبه 1 : مشهد بلوار سجاد , خیابان فرهاد , فرهاد 22 , انتهای کوچه سمت راست

شعبه 2 : مشهد انتهای خیابان خیام شمالی , مجتمع مروارید

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد بنائی مربوط به دوران قاجار و با قدمتی بیشتر از دو قرن که بوسیله استادان معمار و هنرمند ایران زمین ساخته شد. این بنای زیبا و ارزشمند توسط سازمان میراث فرهنگی در سال 1380 از جمله آثار ملی ثبت شده است که دارای مشخصات زیر می باشد:

رستوران بابا قدرت مشهد دارای مساحت 8000 متر مربع می باشد که دارای چایخانه سنتی با مساحت 1000 متر مربع و فضایی بسیار دلنشین و سنتی همراه با قلیان و چای و تنقلات دیگر آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران بابا قدرت مشهد دارای یک رستوران سنتی هم با مساحت 200 متر مربع با محیطی سنتی و گنجایش 500 نفر و با غذاهای متنوع سنتی و غذاهای متنوع دیگر از میهمانان و مسافران پذیرایی می کند و رستوران بابا قدرت مشهد بازارچه سنتی هم در این مجموعه وجود دارد در مساحت1100 متر مربع با 22 غرفه اجناس و کالا و کارهای هنرهای سنتی ایران که بوسیله هنرمندانی این منطقه عرضه شده است.

 

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

 

موزه آرامگاه نادری مشهد

 

 موزه آرامگاه نادری مشهد


باغ موزه نادری مشهد آرامگاه کنونی نادرشاه می باشد که در قسمت شمال غربی چهارراه شهدا (نادری قدیم) که بعد از آرامگاه امام رضا، از مکانهای دیدنی گردشگری شهر مشهد محسوب می‌شود. این موزه در یک باغ به وسعت ۱۴۴۰۰ متر مربع بنا شده است.  آرامگاه دارای بخش های مختلفی از جمله : سکوی با دوازده پله‌، مکان گور، پوشش خیمه ای بر روی قبر، سکویی بلند در نزدیک قبر با مجسمه نادرشاه سوار بر اسب می باشد که سه نفر دیگر به دنبالش می روند و غرفه فروش کتاب و 2 تالار برای موزه‌ وجود دارد . مجسمه نادر شاه سوار بر اسب توسط مجسمه ساز بزرگ ابولحسن صدیقی تراشیده شده است .  سنگهای مجسمه از کوهسنگی  مشهد می باشد. پوشش آرامگاه مانند چادر عشایری می باشد ، که نادر شاه در آن متولد و در آن هم کشته شده‌ . پوشش دیوارهای درونی آرامگاه هم از سنگهای مرمر به رنگ اُخرایی مراغه استفاده شده تا قتل نادرشاه در درون چادر را بیشتر به یاد بیاورد.

 


 

مطالب مرتبط :

 

 

 

روستای کنگ مشهد

 روستای کنگ مشهد

 

کنگ در لغت دو معنی دارد اولی به معنی پرنده‌ای قوی پنجه که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کند و دیگری به معنی دژ مستحکم میباشد . روستای کنگ در 28KM غرب مشهد قرار دارد . ارتباط این روستا از طریق یک جاده آسفالت در محور مشهد طرقبه نغندر است . روستای کنگ به دلیل وجود کوه‌های مرتفع درختان فراوان و  نوزیدن بادهای خشک دارای آب و هوای معتدلی میباشد . نحوه استقرار خانه‌ها با توجه اقلیم و جهت باد و جهت تابش خورشید در راستای شمال شرقی جنوب غربی است که بیشترین بهره‌گیری از انرژی و صرفه‌جویی در مصرف آن میباشد . این روستا در ارتفاع ۱۸۰۰ متری از دریا قرار دارد .  شیب عمومی جنوب غربی و شمال شرقی و میانگین شیب آن حدود ۷ درصد است. کوه‌ها و ارتفاعات و چشم‌اندازهای زیبا کنگ یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی حومه مشهد به شمار رفته و برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی بسیار مناسب است .

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

 

روستای جاغرق در فاصله 21KM از منطقه جنوب غربي مشهد مقدس و بافاصله تقریبی 7km جنوب غربي شهر طرقبه قرار دارد که به ده های کردينه ، طرقدر، تغاره ، عنبران و شانديز است . منطقه  جاغرق یکی از مناطق گردشگری مشهد بحساب می اید و دارای آب و هواي معتدل کوهستاني میباشد . این منطقه در فصل تابستان هوای معتدلی دارد و در فصل زمستان بسیار سرد می شود.  رستوران ها و مکانهای اقامت موقت در اطراف رودخانه و يا به صورت جزيره در مناطق مختلف روستا بنا شده است که در تابستان مکان خوبی براي استراحت و تفريح مسافران تور مشهد و افرادی که عاشق طبیعت هستند می باشد .

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

باغ خونی مشهد


باغ خونی مشهد


باغ خونی مشهد در اوایل دوره سلطنت قاجار ساخته شد . این باغ در قسمت جنوبی بیرون از حصار های شهر مشهد قرار دارد . باغ خونی مشهد نمادی از یک باغ ایرانی است که با وسعت 5/6 هکتار ساخته شده است . این باغ با وجود چشمه ای در وسط آن به باغ چشمه معروف شده و به همین دلیل شناخته شده است . باغ چشمه مشهد دارای سه امارت جدا از هم است که 2 ساختمان آن در اثر گذشت زمان از بین رفته . بنا بر روایات تاریخی در سال 30 شمسی ( 1912 میلادی) از باغ چشمه مسجد گوهرشاد را به توپ بستند . در حال حاضر این مکان در ضلع شمال شرقی میدان بسیج و در محدوده خیابان عنصری قرار دارد .

 

مطالب مرتبط :

 

 

اخلومد  (اخلمد) مشهد

 اخلومد  (اخلمد) مشهد


اخلمد در مسير جاده مشهد قوچان و به فاصله 84KM مشهد قرار دارد. فاصله جاده فرعي آن تا جاده آسيايي حدود 16KM است. در انتهاي رودخانه پرآب آن دو آبشار وجود دارد كه ارتفاع يكي از این آبشارها 23 متر میباشد . از روستاي (اخلمد) تا آبشار حدود 3KM فاصله است كه اين مسير را بايد پياده گذر کرد . باغات فراوان و ميوه‌هاي آن مخصوصاً سيب اخلمد بسیار معروف و شناخته شده است .

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

منطقه ییلاق شاندیز مشهد

 منطقه ییلاق شاندیز مشهد

 

منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهر مشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کند.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
 

هتل ثامن الائمه مشهد چهار ستاره

هتل ثامن الائمه مشهد

هتل ثامن الائمه مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که در منطقه بسیار زیبا و ییلاقی و دارای آب و هوای خوب شهر مقدس مشهد می باشد هتل ثامن الائمه مشهد بامناظر زیبا و نزدیک به کوهستان پارک شادی و جنگل زیبای وکیل آباد درابتدای محدوده جاده طرقبه قرار گرفته است . رستوران هتل ثامن الائمه مشهد تمییز و مرتب و زیبا می باشد و با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.

مطالب مرتبط :

 

 

هتل کیان مشهد

هتل کیان مشهد و تقریبا صد متر از حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد واقع شده است از ویژگی های هتل کیان مشهد دارای کلیه امکانات رفاهی و خدماتی مانند: کافی نت ۲۴ ساعته رستوران کافی شاپ ,  هتل کیان مشهد به مراکز دیدنی شهر و مراکز اصلی خرید بازارها بسیار نزدیک است. هتل کیان مشهد دارای ۱۱۲ اتاق سوئیت پرنسس آپارتمان یک خوابه و دو خوابه رویال و مدرن می باشد از امکانات دیگر هتل کیان مشهد تاکسی سرویس شبانه روزی صندوق امانات ,  مجهزترین سیستم صوتی و تصویری ماهواره و دیگر امکانات طبق استاندارد بین المللی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات برای میهمانان عزیز می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل صدر مشهد

هتل صدر مشهد دارای دو فاز و  148 واحد است که دارای 16 سوئیت می باشد و واحد‌های دیگر به صورت اتاقهای سه و چهار تخته می باشد. دو فاز دارای دو تالار می باشد که هم اکنون به عنوان رستوران مورد استفاده قرار گرفته است و در مجموع ظرفیت آنها 250 نفر می باشد. فاز 1 هتل صدر مشهد در سال 1357 و فاز 2 آن حدود 7سال قبل مورد بهره‌برداری قرار گرفته است .  هتل صدر مشهد زمانی که به بنیاد تعاون ناجا تحویل داده شد برای رفاه کارکنان بازسازی شد و با سیستم اجرایی متفاوتی شروع به کار کرد که مد نظر بنیاد تعاون ناجا بود. هتل صدر مشهد هر روز شش دستگاه مینی بوس خدمات حمل و نقل برای میهمانان مهیا کرده است. کارکنان را در شیفت صبح به حرم مطهر امام رضا(ع) منتقل می‌کنند و در شیفت بعدازظهر هم برای بازدید به مکانهای دیدنی و تفریحی مشهد می‌برند.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد دو لوح برتر از نمایشگاه بین المللی ایرانگردی و جهانگردی دریافت کرده است ، دارای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و ۱۴۰۰۱،گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در صنایع غذائی  و گواهینامه سیستم امنیت و سلامت شغلی ۱۸۰۰۱  از کانادا می باشد. هتل خانه سبز مشهد زیبا و شیک می باشد و از میهمانان خود پذیرایی می کند.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا مشهد در بهترین منطقه از شهر مقدس مشهد قرار گرفته است که در بلوار امام رضا (ع) در نزدیکی حرم مطهر رضوی و مراکز تجاری می باشد. پذیرش هتل فانوس دریا مشهد با پرسنلی دوره دیده و فعال به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات می باشند . لابی هتل دارای محیطی وسیع و دلپذیر می باشد . رستوران هتل فانوس دریا مشهد بزرگ و مجهز می باشد که با لذیذترین غذاهای خوشمزه ایرانی با گنجایش 250 نفر علاوه بر پذیرائی زائران هتل فانوس دریا مشهد آماده ارئه خدمات و پذیرایی از میهمانی ها و جشن ها می باشد . هتل فانوس دریا مشهد در 10 طبقه و 105 واحد ساخته شده که دارای اتاق های هتل ، سوئیت رویال و آپارتمان یک و دو خوابه است . همه واحدهای هتل فانوس دریا مشهد از معماری مدرن با طراحی مهندسان با تجربه و مبلمان شیک  ، مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، پارکینگ اختصاصی ، لاندری و شبکه های ویدئویی است  آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز می باشد .

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

 

هتل فردوسی مشهد هتلی چهار ستاره و تازه تاسيس می باشد که در بهترين منطقه شهر مقدس مشهد و در نزديكی حرم مطهر حضرت رضا قرار گرفته است. رستوران هتل فردوسی مشهد دربام هتل فردوسی مشهد در طبقه 14 با گنجایش پذيرايي تقریبا ششصد نفر با غذاهاي متنوع و لذیذ ايراني و فرنگي در سالن طوس رستوران و سالن پذيرايي با گنجایش حدودا  پانصد نفر سالن صدف ویژه صرف صبحانه و سالن كنفرانس آماده برگزاری همايشهای مختلف می باشد .  كافي شاپ هتل فردوسی مشهد به صورت 24 ساعته آماده پذيرايي از میهمانان و مسافران عزیز می باشد. همچنین هتل فردوسی مشهد دارای استخر سرپوشیده و مرکز بدنسازی هم  می باشد.

هتل فردوسی مشهد

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل ثامن الائمه مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

آرامگاه امامزاده سید عبدالعزیز مشهد

امامزاده سید عبدالعزیز برادر زاده امام رضا (ع) است و آرامگاه ایشان در روستای ده سرخ , در سی و چهار کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع شده است. بنا بر روایات آرامگاه ایشان در زمان قاجار ساخته شده است. اطلاعاتی از بنای اولیه این امامزاده گرانقدر در دست نیست اما بنای فعلی آن مربوط به دوره قاجار است. آرامگاه ایشان به شکل یک شش ضلعی است که فضایی معنوی را به روستای دهسرخ بخشیده است. در سال های اخیر در کنار آرامگاه امامزاده سید عبدالعزیز مشهد حسینیه ای ساخته شده است که باعث وسیع تر شدن آرامگاه این امام زاده شده است.


آرامگاه امام زادگان یاسر و ناصر مشهد

آرامگاه امامزادگان یاسر و ناصر مشهد

آرامگاه امام زادگان یاسر و ناصر مشهد

در چند سال اخیر در شهر مقدس مشهد زیارتگاه دیگری نامش فراوان به گوش می خورد که آن آرامگاه امام زادگان یاسر وناصر است , آرامگاه ایشان بعد از حرم مطهر امام رضا (ع) پر زائرترین آرامگاه است. یاسر و ناصر بنا بر روایات از فرزندان امام موسی بن جعفر (ع) است. اگر از شهر مشهد به سمت طرقبه حرکت کنید آرامگاه امروزی این امام زادگان را می توانید ببینید. در گذشته مقبره آنها بسیار ساده بوده و از ایوان کوچکی تشکیل شده بود اما اکنون آماده پذیرائی از زائرین عزیز از نقاط مختلف دنیا از جمله هند , عربستان , پاکستان , افریقا و... می باشد. حتی در این آرامگاه راهنماهایی که به زبان عربی و انگلیسی مسلط هستند به زائرین خارجی کمک می کنند و این باعث ارتباط بیشتر با کشورهای دنیا و آشنایی آن ها با اماکن زیارتی کشور عزیزمان می شود. آرامگاه امام زادگان یاسر و ناصر مشهد در 5 کیلومتری مشهد و به سمت طرقبه واقع شده است.


آرامگاه خواجه ربیع مشهد

آرامگاه خواجه ربیع مشهد

آرامگاه خواجه ربیع مشهد

آرامگاه خواجه ربیع مشهد به دستور شیخ بهایی در زمان شاه عباس صفوی ساخته شده است. خواجه ربیع از اصحاب پیامبر و یاران امام علی (ع) است. با توجه به روایات امام رضا (ع) هنگامی که به سمت خراسان می رفتند آرامگاه خواجه ربیع را زیارت کردند. آرامگاه خواجه ربیع مشهد در انتهای خیابان ربیع واقع در شمال غربی مشهد داخل یک باغ بزرگ و زیبا و کنار کشف رود واقع شده است که این ویژگی ها باعث زیباتر شدن فضای این آرامگاه شده است. این آرامگاه از یک گنبد به ارتفاع هجده متر که با کاشی های فیروزه ای آراسته شده و چهار ایوان و ظاهری هشت ضلعی تشکیل شده است. فضای داخلی آرامگاه خواجه ربیع با نقاش های طلایی رنگ تزئین شده که زیبایی این آرامگاه را دوچندان کرده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تور مشهد, هتل مشهد, تورهاي مشهد, هتل هاي مشهد, آرامگاه امام زادگان یاسر و ناصر ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا

هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا

هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا یک هتل 5 ستاره در سواحل نیلگون کنیالتی است. فاصله ی هتل تفریحی سیلایف فامیلی از مرکز شهر آنتالیا فقط 10 دقیقه برای تور ترکیه آنتالیا  فاصله دارد. اتاق های هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا دارای امکانات رفاهی بسیار عالی شامل خط تلفن مستقیم، گرمایش مرکزی، گاو صندوق، تلویزیون ماهواره ای ، مینی بار، اینترنت رایگان هستند و اغلب اتاق های هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا دارای بالکن اختصاصی با چشم اندازی به سمت دریای مدیترانه هستند. میهمانان هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح در هتل می توانند از استخر روباز، استخر سرپوشیده ، سونا، جکوزی ، حمام ترکی و هنچنین از امکانات ورزشی متنوعی نظیر بیلیارد، پینگ پنگ، دچرخه سواری، ماهیگیری و سایر امکانات دیگر استفاده کنند. هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا برای آسایش کودکانه میهمانان هم زمین بازی ، سرویس نگهداری کودکان و اتاق های بازی های کامپیوتری را در نظر گرفته است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا, هتل آنتالیا, آکوالند آنتالیا, آنتالیا, تور لحظه آخری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

جزایر اطراف استانبول

jazayere atrafe istanbul

جزایر اطراف استانبول شامل 9 جزیره می باشد که به جزایر شاهزادگان معروف است. در زمان بیزانس محل تبعید شاهزادگان محسوب می شد و با توجه به شرایط آب و هوای مناسب و مطبوع و وجود خانه هایی که به سبکی ساده ایجاد شده است که متعلق به قرن نوزده می باشد،این مکان محل مناسبی برای داشتن تفریحات گردشگران و مسافران تور استانبول  در روزهای بسیار گرم فصل تابستان ایجاد شده است . جزیره زیبای بیوک آدا با امکانات رفاهی و تفریحی و گردشگری بسیار , از جزایر بزرگ استانبول و جزایر کنیالی ، صدف ، بورگاز و هی بلی از قسمتهای معروف این مجمع الجزایر است.

jazayere atrafe istanbul

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتلهای چهار ستاره استانبول

هتلهای چهار ستاره استانبول از هتلهای بسیار مجلل و لوکس استانبول است که گردشگران و مسافران تور استانبول زیادی تمایل به اقامت در هتلهای چهار ستاره استانبول را دارند. هتلهای چهار ستاره استانبول به نوعی طراحی و دیزاین شده اند که مسافران و میهمانان در استراحت و آرامش بی نظیری اقامتی به یادماندنی را تجربه می کنند. هتلهای چهار ستاره استانبول امکانات زیادی برای پذیرایی از میهمانان خود تدارک دیده است . با امکانات عالی رستوران و اتاقها توانسته اند مسافران و گردشگران زیادی را جذب شهر قدیمی و زیبای استانبول نمایند . عکس های تعدادی از هتلهای زیبا و لوکس چهار ستاره استانبول را می توانید در زیر ببینید. در سفر و اقامت در هتلهای چهار ستاره استانبول امیدواریم سفری به یاد ماندنی داشته باشید.

 

هتل گرند هالیک (خلیج ) استانبول

هتل گرند هالیک (خلیج ) استانبول  هتل گرند هالیک (خلیج ) استانبول 

 

هتل آل سیزن استانبول

هتل آل سیزن استانبول  هتل آل سیزن استانبول  هتل آل سیزن استانبول

 

هتل بلک برد استانبول

هتل بلک برد استانبول  هتل بلک برد استانبول  هتل بلک برد استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل ریکسوز پریمیوم آنتالیا

 

هتل ریکسوز پریمیوم آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که دارای امکانات تفریحی شامل زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ،  سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه و استخر سر پوشیده میباشد . همچنین این هتل دارای اتاقهای ویژه و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی میباشد . از امکانات ورزشی هتل ریکسوز پریمیوم آنتالیا می توان به مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، زمین گلف و بولینگ اشاره کرد. از دیگر خدمات و امکانات این هتل که برای مسافران و گردشگران تور ترکیه آنتالیا  در نظر گرفته شده شامل خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، بار ، باغ و گرمایش میباشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا, هتل آنتالیا, آکوالند آنتالیا, آنتالیا, تور لحظه آخری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

ساحل پاتارا آنتالیا

 ساحل پاتارا آنتالیا

 

ساحل پاتارا آنتالیا بعنوان  زادگاه بابانوئل شناخته شده است و همجنین  به خاطر دارا بودن ساحل شنی طولانی و زیبا در بین تمام ساحل های ترکیه بسیار مطرح است. ساحل پاتارار آنتالیا خلوت و دنج دارای 50 متر عرض و 20 کیلومتر طول می باشد . این ساحل بدلیل داشتن آثار تاریخی زیاد امکان ساخت امکانات رفاهی را  برای مسافرين تور ترکیه آنتالیا  ندارد . آثار تاریخی این منطقه آثاری مانند تئاتر رومی، طاقهای رومی ، دروازه رومی و کاخ رومی، حمام عمومی و تعداد دیگری از بناها و آثار قدیمی و تاریخی میباشد .

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا, هتل آنتالیا, آکوالند آنتالیا, آنتالیا, تور لحظه آخری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

غار کارائین آنتالیا

غار کارائین آنتالیا

غار کارائین آنتالیا از دیگر جاذبه های این شهر به شمار می رود. این مکان تفریحی تقریبا 30 کیلومتر از آنتالیا فاصله دارد و در قسمت شرقی کوه چان واقع شده است. غار کارائین آنتالیا از مکانهای سکونتی قدیمی شهر آنتالیا ترکیه  برای بازديد مسافرين تور ترکیه آنتالیا می باشد. ویژگی های منحصر به فرد غار کارائین آنتالیا متعلق بودن به دوران پارینه سنگی می باشد. اثار باستانی که در این غار مشاهده می شود مربوط به 160 هزار قبل از میلاد مسیح می باشد. غار کارائین آنتالیا یک ورودی جدا دارد که با تابش نور خورشید بسیار زیبا دیده می شود و توجه شما را جلب می کند.

غار کارائین آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا, هتل آنتالیا, آکوالند آنتالیا, آنتالیا, تور لحظه آخری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

آکوالند آنتالیا

آکوالند آنتالیا

آکوالند آنتالیا در یک منطقه ساحلی واقع شده که زیبایی منحصر به فرد و چشم گیری دارد. آکوالند دارای سرسره های آبی و استخرهای بزرگی است که گردشگران عزیز و مسافران تور ترکیه آنتالیا می توانند از آن ها استفاده کنند و لذت ببرند. نمایشگران واقعی این منطقه دلفین ها هستند که به جذابیت آکوالند آنتالیا افزوده اند. هنگامی که در اینجا موسیقی زنده برگزار میشود دل نشینی و صفای آکوالند آنتالیا چندین برابر می شود.

آکوالند آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا, هتل آنتالیا, آکوالند آنتالیا, آنتالیا, تور لحظه آخری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل بین المللی قصر مشهد پنج ستاره

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر مشهد، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد  انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر مشهد دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان است.

آدرس هتل بین المللی قصر مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تور مشهد, هتل مشهد, تورهاي مشهد, هتل هاي مشهد هتل بین المللی قصر مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان و مسافران تور مشهد به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

آدرس هتل مجلل درویشی مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام بین امام رضا 24 و 26



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تور مشهد, هتل مشهد, تورهاي مشهد, هتل هاي مشهد, هتل سلام مشهد 4 ستاره ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

 هتل آسیا مشهد 4 ستاره


فاصله این هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد . هتل آسیا مشهد با مدیریتی مجرب در خیابان پاسداران مشهد قرار دارد . امکانات این هتل برای مسافران تور مشهد شامل آسانسور ، لابی ، استخر ، سونا ، جكوزی ، پاركينگ اختصاصی هتل ، سالن كنفرانس‌ ، صندوق امانات اختصاصی ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات و آسانسور میباشد .

هتل آسیا مشهد 4 ستاره

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تور مشهد, هتل مشهد, تورهاي مشهد, هتل هاي مشهد, هتل سلام مشهد 4 ستاره ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل سلام مشهد 4 ستاره

 هتل سلام مشهد 4 ستاره


هتل سلام مشهد با فاصله كمتر از ده دقيقه تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل دارای 28 واحد اقامتی با طراحی مدرن و بسیار زیبا برای رفاه مسافران ميهمانان مي باشد. امکانات این هتل برای مسافران تور مشهد شامل گشت درون شهری و برون شهری ، پاركينگ اختصاصي هتل ، لاندری، آسانسور میباشد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تور مشهد, هتل مشهد, تورهاي مشهد, هتل هاي مشهد, هتل سلام مشهد 4 ستاره ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل پنج ستاره اونورا کوش آداسی

هتل پنج ستاره اونورا کوش آداسی

 

در چهار كليومتري ساحل دریای شهر كوش آداسي هتل اونورا واقع شده است . هتل دارای مجوعه اي ازكارمندان فعال و از قديمي ترين هتلهاي كوش آداسي می باشد. به تازه گي هتل بازسازي و طراحی شده و مکانی بسيار مجلل و مدرن و لوكس مناسب براي اقامت خانواده ها و زوجها مي باشد. تمام سیصدو پانزده اتاق هتل برای اقامتی فراموش نشدنی با خدمات و امكانات مدرن مجهز شده است .هتل در نزديك اکثر مکانهای ديدني مانند: خانه مريم مقدس،‌ شهر قديمي افسوس ، شهر سلكوك ، موزه باستان شناسي در مركز شهر كوش آداسي واقع شده است. در ازمیر فرودگاه ادنان مندرس هشتاد كليومتر با هتل فاصله دارد. این هتل دارای فروشگاهی است که مسافران و میهمانان میتوانند از این فروشگاه دیدن و خرید کنند. همچنین هتل دارای استخر سرپوشیده ، استخر روباز و سونا نیز میباشد و میتوانید آرامشی را در هتل تجربه کنید.

 

 

مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

* مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط  و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا   كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و  پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا  ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

* مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند  ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود . 

تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل  با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

* ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا  به ترتيب 13:00  و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

* برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا  ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

 * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا  به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند 

    -  هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته  Ultra  All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا  سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا  ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

* به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند 

* نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار  ميگيرد 

* تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

درباره آنتالیا

درباره آنتالیا

شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا  شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است. 

 

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا  یکی از شهرهای ساحلی و بسیار دیدنی است که در امتداد رشته کوههای توروس واقع شده است و در جهت دریا ادامه دارد .شهر  آنتالیا  از سمت غرب شهر کمر شروع می شود و با اندازه طول شصت کیلومتر همراه با ساحل زیبا و دیدنی به سمت شرق در  شهر آلانیا پایان می یابد.آنتالیا   در طول سال آفتابی است و میتوان ورزشهای تفریحی مانند اسکی روی آب، کوهنوردی،موج سواری ، قایقرانی و ... انجام داد. در فصل تابستان درجه دمای هوا بین سی و پنج  الی چهل و پنج درجه سانتی گراد و رطوبت آن شصت و پنج درصد است.که در این زمان میتوان از ساحل و پلاژهای زیبایآنتالیا  لذت برد.همچنین آنتالیا آثار تاریخی زیادی دارد از قبیل آسپندوس و تائتر شهر سیده و فروشگاه میگروس که بزرگترین فروشگاه آنتالیا  نیز هست.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا, معرفی آنتالیا, آنتالیا, تور, تور آنتاليا ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل ریچموند افیسوس ریزورت كوش آداسي

هتل ریچموند افیسوس ریزورت کوش آداسی

تفریحگاه ریچموند كوش آداسي ، در بهترین ترین نقطه قرار دارد. ساحل سنگی جذاب، زلال ، شفاف و مجذوب کننده، استخرهای سرپوشیده و روباز و سونا ، مرکز سلامتی و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و جکوزی می باشد فقط بخشی از امکانات و امتیازات این هتل تفریحی می باشد. هتل ریچموند افیسوس ریزورت كوش آداسي با انتظارات متفاوت اشخاص،فعالیت های متفاوت را مهیا کرده است و به مسافران و مهمانان ارزش قائل است . از غذاهای لذیذ و خوشمزه و رستوران فضای باز هتل استفاده کنید. فعالیت های ورزشی مانند: تنیس، مرکز بدنسازی،پینگ پونگ، بیلیارد، مینی گلف نیز از امکانات دیگر هتل ریچموند افیسوس ریزورت كوش آداسي می باشد.

 

 

مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

* مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط  و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا   كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و  پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا  ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

* مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند  ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود . 

تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل  با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

* ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا  به ترتيب 13:00  و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

* برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا  ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

 * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا  به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند 

    -  هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته  Ultra  All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا  سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا  ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

* به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند 

* نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار  ميگيرد 

* تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

درباره آنتالیا

درباره آنتالیا

شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا  شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است. 

 

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا  یکی از شهرهای ساحلی و بسیار دیدنی است که در امتداد رشته کوههای توروس واقع شده است و در جهت دریا ادامه دارد .شهر  آنتالیا  از سمت غرب شهر کمر شروع می شود و با اندازه طول شصت کیلومتر همراه با ساحل زیبا و دیدنی به سمت شرق در  شهر آلانیا پایان می یابد.آنتالیا   در طول سال آفتابی است و میتوان ورزشهای تفریحی مانند اسکی روی آب، کوهنوردی،موج سواری ، قایقرانی و ... انجام داد. در فصل تابستان درجه دمای هوا بین سی و پنج  الی چهل و پنج درجه سانتی گراد و رطوبت آن شصت و پنج درصد است.که در این زمان میتوان از ساحل و پلاژهای زیبایآنتالیا  لذت برد.همچنین آنتالیا آثار تاریخی زیادی دارد از قبیل آسپندوس و تائتر شهر سیده و فروشگاه میگروس که بزرگترین فروشگاه آنتالیا  نیز هست.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا, معرفی آنتالیا, آنتالیا, تور, تور آنتاليا ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل پنج ستاره آکوا فانتزی کوش آداسی

 

هتل و پارك آبي آكوا فانتزي در منطقه ساحلي افسوس كوش آداسي بنام پاموكاك واقع گرديده است. هين هتل براي افراد و خانواده هايي است كه نمي خواهند حتي يك لحظه از اوقات لذت و خوشي خود را از دست بدهند. هتل داراي امكانات تفريحي براي تمامي مسافرين خود از كودك نوپا تا پدر ومادر بزرگها مي باشد. 26 سرسره آبي، استخر هاي متعدد، رودخانه اختصاصي و بسياري سرگرمي هاي متنوع ديگر از امكانات منحصر بفرد اين هتل مي باشد. اتاقهاي هتل با اندازه ها و دكوراسيونهاي متفاوت مناسب هر سليقه و يا خانواده مي باشد. كليه اتاقها داراي بالكن اختصاصي، تهويه، تلويزيون و بسياري امكانات ديگر مي باشد. برنامه ها،‌تئاتر و موسيقي زنده سرگرمي نشاط آوري براي شبهاي شما خواهد بود. هتل آكوا فانتزي كوش آداسي 80 كليومتر با فرودگاه آدنان مندرس در ازمير فاصله دارد.

 

 

مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

* مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط  و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا   كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و  پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا  ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

* مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند  ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود . 

تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل  با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

* ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا  به ترتيب 13:00  و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

* برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا  ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

 * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا  به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند 

    -  هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته  Ultra  All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا  سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا  ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

* به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند 

* نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار  ميگيرد 

* تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

درباره آنتالیا

درباره آنتالیا

شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا  شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است. 

 

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا  یکی از شهرهای ساحلی و بسیار دیدنی است که در امتداد رشته کوههای توروس واقع شده است و در جهت دریا ادامه دارد .شهر  آنتالیا  از سمت غرب شهر کمر شروع می شود و با اندازه طول شصت کیلومتر همراه با ساحل زیبا و دیدنی به سمت شرق در  شهر آلانیا پایان می یابد.آنتالیا   در طول سال آفتابی است و میتوان ورزشهای تفریحی مانند اسکی روی آب، کوهنوردی،موج سواری ، قایقرانی و ... انجام داد. در فصل تابستان درجه دمای هوا بین سی و پنج  الی چهل و پنج درجه سانتی گراد و رطوبت آن شصت و پنج درصد است.که در این زمان میتوان از ساحل و پلاژهای زیبایآنتالیا  لذت برد.همچنین آنتالیا آثار تاریخی زیادی دارد از قبیل آسپندوس و تائتر شهر سیده و فروشگاه میگروس که بزرگترین فروشگاه آنتالیا  نیز هست.



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا, معرفی آنتالیا, آنتالیا, تور, تور آنتاليا ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

هتل پین بای هالیدی ریزورت كوش آداسي  

 این هتل پین بای هالیدی ریزورت كوش آداسي 5 ستاره و تفریحی ، در زمینی به مساحت 421 هزار متر مربع، در شهر كوش آداسي در  خلیج Camlimani قرارگرفته  و امکانات رفاهی، خدماتی متنوعی را از قبیل 1.2 کیلومتر ساحل و تفرجگاه ساحلی اختصاصی برای میهمانان مهیا کرده است. میهمانان  و مسافران می توانند محل اقامت خود را از میان خانه های ییلاقی ویا  اتاق های راحت که بعضی تلویزیون LCD دارند، انتخاب نمایند. از امکانات رفاهی هتل پین بای هالیدی ریزورت كوش آداسي میتوان به رستوران ، استخر، زمین تنیس، بیلیارد، بسکتبال، پینگ پونگ و دارت اشاره کرد. تفریحاتی از قبیل قایقرانی ، قایقرانی با کانو ، قایق های بادی پرواز کننده و چادرزدن شبانه نیز ارائه می شوند. کارکنان هتل پین بای هالیدی ریزورت كوش آداسي ضمن ایجاد محیطی گرم، به میهمانان ومسافران در ترتیب دادن گشت و گذار های خود، یاری می رسانند. این هتل پین بای هالیدی ریزورت كوش آداسي زیبا با طراحی و دیزانی که انجام داده میتواند محیطی آرام بخش را برای خانواده ها مهیا کند.

 

 

 

مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

* مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط  و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا   كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و  پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا  ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

* مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند  ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود . 

تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل  با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

* ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا  به ترتيب 13:00  و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

* برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا  ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

 * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا  به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند 

    -  هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته  Ultra  All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا  سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا  ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

* به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند 

* نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار  ميگيرد 

* تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

درباره آنتالیا

درباره آنتالیا

شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا  شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است. 

 

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا  یکی از شهرهای ساحلی و بسیار دیدنی است که در امتداد رشته کوههای توروس واقع شده است و در جهت دریا ادامه دارد .شهر  آنتالیا  از سمت غرب شهر کمر شروع می شود و با اندازه طول شصت کیلومتر همراه با ساحل زیبا و دیدنی به سمت شرق در  شهر آلانیا پایان می یابد.آنتالیا   در طول سال آفتابی است و میتوان ورزشهای تفریحی مانند اسکی روی آب، کوهنوردی،موج سواری ، قایقرانی و ... انجام داد. در فصل تابستان درجه دمای هوا بین سی و پنج  الی چهل و پنج درجه سانتی گراد و رطوبت آن شصت و پنج درصد است.که در این زمان میتوان از ساحل و پلاژهای زیبایآنتالیا  لذت برد.همچنین آنتالیا آثار تاریخی زیادی دارد از قبیل آسپندوس و تائتر شهر سیده و فروشگاه میگروس که بزرگترین فروشگاه آنتالیا  نیز هست.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا, معرفی آنتالیا, آنتالیا, تور, تور آنتاليا ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

 

هتل پنج ستاره آداکوله کوش آداسی                 

هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله از بهترين هتلهاي پنج ستاره است

سرویس : U.All صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز و همه نوشیدنی ها (نوشابه ، چای ، قهوه ، نسکافه ، آبمیوه) تا ساعت 24 این امکانات را رایگان استفاده خواهید کرد .

موقعيت محلي هتل آداکوله : هتل در شمال كوش آداسي قرارگرفته و به مركز شهر سه كيلومتر و تا فرودگاه هشتاد كيلومتر وتا شهر افسوس باستان چهارده کیلومتر فاصله دارد .

اتاق های هتل  آداکوله  
هتل  دارای سیصدو بیست و نه اتاق مي باشد كه شامل صدو سی وشش اتاق استاندارد ، هفتادوهشت  اتاق خانوادگي ،چهارده رويال سوئيت، پنج سويت ، و یک سوئيت بزرگ سلطنتی , اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون، یخچال ،  سیستم الکترونیکی کیکارد ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه، مبل ،فرش ، حمام ، توالت ، وان، سشوار و بالکن می باشد . اين هتل داراي خدمات پستي و فكس و تلفن و اينترنت ميباشد .

* ساعت ورود به اتاقcheck in 14:00 
* ساعت تحويل اتاق check out 12:00

امکانات هتل آداکوله کوش آداسی

رستوران :‌ اين هتل داراي رستوران هاي مختلف و متنوع است.

استخرها: 
1- استخر روباز 
2- استخر سرپوشیده
3- استخر کودکان
4- پارک آبی
5- ساحل اختصاصی

همچنین میتوانید از امکانات ماساژ, ورزشهای آبی وتنیس هم استفاده کنید

 

 

مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

* مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط  و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا   كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و  پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا  ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

* مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند  ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود . 

تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل  با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

* ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا  به ترتيب 13:00  و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

* برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا  ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

 * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا  به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند 

    -  هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته  Ultra  All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا  سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا  ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

* به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند 

* نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار  ميگيرد 

* تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

درباره آنتالیا

درباره آنتالیا

شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا  شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است. 

 

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا  یکی از شهرهای ساحلی و بسیار دیدنی است که در امتداد رشته کوههای توروس واقع شده است و در جهت دریا ادامه دارد .شهر  آنتالیا  از سمت غرب شهر کمر شروع می شود و با اندازه طول شصت کیلومتر همراه با ساحل زیبا و دیدنی به سمت شرق در  شهر آلانیا پایان می یابد.آنتالیا   در طول سال آفتابی است و میتوان ورزشهای تفریحی مانند اسکی روی آب، کوهنوردی،موج سواری ، قایقرانی و ... انجام داد. در فصل تابستان درجه دمای هوا بین سی و پنج  الی چهل و پنج درجه سانتی گراد و رطوبت آن شصت و پنج درصد است.که در این زمان میتوان از ساحل و پلاژهای زیبایآنتالیا  لذت برد.همچنین آنتالیا آثار تاریخی زیادی دارد از قبیل آسپندوس و تائتر شهر سیده و فروشگاه میگروس که بزرگترین فروشگاه آنتالیا  نیز هست.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا, معرفی آنتالیا, آنتالیا, تور, تور آنتاليا ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

Tourist Hotel & Resort Cappadocia

هتل توریست اند ریزورت کاپپادسیا آنتالیا بسیار زیبا و طراحی جالبی دارد و خدماتی عالی برای میهمانان و مسافران مهیا کرده است . موقعیت خوب هتل، امکان دسترسی راحت به مکانهای توریستی فراهم کرده است. امکانات خوب رفاهی هتل:  استخر روباز ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، سونا ،  حمام ترکی و بخار است .  زمین بازی ویژه بچه ها نیز در هتل وجود دارد و علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری در اتاق بازی می توانند، به  بازیهای کامپیوتری مختلف سرگرم شوند. همچنین هتل توریست اند ریزورت کاپپادسیا آنتالیا صرافي دارد که می توانید مبادلات ارزی خود را در این صرافی انجام دهید.اتاق جلسه بسیار مجهز در هتل وجود دارد . باغ زیبای هتل مکان و فضای بسیار مناسبی برای استراحت و کسب آرامش می باشد. هتل فعاليت هايي مانند: اسب سواري , پينگ پنگ را مهیا کرده است. همچنین هتل امکان اجاره دوچرخه برای علاقه مندان را نیز فراهم کرده است. این هتل مکان مناسبی برای اقامت می باشد و خاطره و تجربه ای به یادماندنی برای مسافران و میهمانان  هتل توریست اند ریزورت کاپپادسیا آنتالیا می باشد.

 

هتل بیلم های کلاس آنتالیا

هتل بیلم های کلاس آنتالیا ، نزدیک به سواحل زیبای آنتالیا می باشد و امکانات هتل بیلم های کلاس آنتالیا مانند :استخرهای روباز، اینترنت رایگان،  گیرنده ماهواره، سرپوشیده و مرکز آب گرم برای میهمانان و مسافران خود تدارک دیده است. بیشتر اتاقهای زیبا و شیک هتل به تلویزیون LCD، تراس، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و چشم اندازی بسیار زیبا و دیدنی دریای مدیترانه تجهیز شده است. میهمانان و مسافران می توانند در سونا، حمام ترکی و مرکز آب گرم استراحت کنند و ماساژ درمانی داشته داشته باشند. از امکانات دیگر هتل بیلم های کلاس آنتالیا میتوان ورزشگاه و جکوزی هتل را نام برد . دروازه باستانی هادیران فقط 10 دقیقه با اتومبیل تا فرودگاه آنتالیا و 10 km تا هتل بیلم های کلاس آنتالیا فاصله دارند. چهار تریا، که شامل تریای کنار استخر و تریای ایوان، نوشیدنی سرو می کنند. رستوران اصلی هتل هم با منو ویژه انواع خوراکهای محلی و بین المللی را سرو می شود.

 

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

 

 

 

هتل وو کرملین پالاس از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که دارای امکانات تفریحی شامل زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازی های کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد . همچنین این هتل دارای اتاق های ویژه اتاق و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی است . این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکاناتی را فراهم کرده که شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، موج سواری ، کانو ، بولینگ و اسکواش میباشد . دیگر خدمات و امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا شامل خدمات خانه داری , انبار بار , رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیا میباشد ،  آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه در هتل و بار میباشد.

 


 

 

 

مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

* مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط  و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا   كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و  پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا  ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

* مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند  ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود . 

تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل  با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

* ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا  به ترتيب 13:00  و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

* برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا  ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

 * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا  به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند 

    -  هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته  Ultra  All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا  سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا  ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

* به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند 

* نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار  ميگيرد 

* تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

درباره آنتالیا

درباره آنتالیا

شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا  شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است. 

 

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا  یکی از شهرهای ساحلی و بسیار دیدنی است که در امتداد رشته کوههای توروس واقع شده است و در جهت دریا ادامه دارد .شهر  آنتالیا  از سمت غرب شهر کمر شروع می شود و با اندازه طول شصت کیلومتر همراه با ساحل زیبا و دیدنی به سمت شرق در  شهر آلانیا پایان می یابد.آنتالیا   در طول سال آفتابی است و میتوان ورزشهای تفریحی مانند اسکی روی آب، کوهنوردی،موج سواری ، قایقرانی و ... انجام داد. در فصل تابستان درجه دمای هوا بین سی و پنج  الی چهل و پنج درجه سانتی گراد و رطوبت آن شصت و پنج درصد است.که در این زمان میتوان از ساحل و پلاژهای زیبایآنتالیا  لذت برد.همچنین آنتالیا آثار تاریخی زیادی دارد از قبیل آسپندوس و تائتر شهر سیده و فروشگاه میگروس که بزرگترین فروشگاه آنتالیا  نیز هست.

 

جاذبه های توریستی آنتالیا

جاذبه های توریستی آنتالیا

 

شهر آنتالیا شامل مکانهای تاریخی مهمی است از قبیل  آمفی تـأتر شهر سیده و آسپندوس.شهر آکوالند در منطقه ساحلی کنیالتی  آنتالیا  واقع شده است و یکی از جذابترین مرکزهای آبی تفریحی ترکیه میباشد. در این مکان با استفاده  از بازیهای آبی متفاوت و سرسره های مختلف روزی به یاد ماندنی خواهید داشت. .یکی از شگفتیهای بسیار عجیب پاموک کاله است. آبهای کالسیوس کهاستخرهای بزرگ ومتعددی را تشکیل میدهد با حرارت سی و پنج درجه و با ارتفاع صد متر به پایین میریزد. این مکان بنام قصر پنبه ای معروف است. استخرهای آبگرم این منطقه خواص درمانی دارند.دارای تور كشتي است که بر روی دریای مدیترانه گشت دریاییدارند.مانند تور رافتینگ.در مرکز شهر آنتالیا  شهر قدیمی با دیوارهای بلند که به سوی دریا ختم میشود ساخته شده است.
 داراي دو ساحل معروف توریستی است که برای عموم آزاد است. ساحل کنیالتی که در غربآنتالیا واقع شده است و ساحلی صخره اي است وساحل لارا که در شرق آنتالیا  قرار دارد و شنی است و ديگري شهر بازي که مقابل مركز خريد ميگروس قرار دارد و مکانی تفريحي براي مسافران تور آنتالیا  است.آبشار كورشوفلي و دودن كه دراطراف هر كدام از آنها پاركهاي زيبايي قرار گرفته است و از مكانهاي ديدني آنتالیا  هستند



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا, معرفی آنتالیا, آنتالیا, تور, تور آنتاليا ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
 

هتل ساحلی کریستال آنتالیا

hotel salheli cirystal antalia

هتل ساحلی کریستال آنتالیا در نزدیکی ساحل کنیالتی در آنتالیا قرار گرفته و امکاناتی مانند: اینترنت رایگان، استخر روباز، اتاقهایی که به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای و بالکن تجهیز شده است برای مسافران تدارک دیده است . اتاقها دارای چشم انداز دیدنی دریای مدیترانه و رشته کوههای شهر آنتالیا می باشند . امکان سفارش و سرو غذا به اتاق وجود دارد و انواع نوشیدنی و اغذیه توسط مینی بار برای میهمانان مهیا شده است. باغهای زیبا و خوش منظره هتل مکانی مناسب برای آرامش و  قدم زدن می باشد . برای رفتن به مکانهای دیدنی آنتالیا اتومبیل کرایه ای نیز وجود دارد. در مدت زمانی 10 دقیقه با اتومبیل میتوانید به فرودگاهآنتالیا دسترسی داشته باشید. رستوران هتل ساحلی کرسیتال آنتالیا، در شبها با سرو انواع خوراکهای ترکی از میهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند و تریای لابی هم نوشیدنی و اغذیه های لذیذی را تدارک دیده است.

 

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
 

هتل پامیرا آنتالیا

هتل پامیرا آنتالیا

هتل پامیرا آنتالیا با میهمان نوازی ترکی سنتی از مسافران و میهمانان خود در محیطی مدرن و مجلل پذیرایی می کند. هتل پامیرا در 200 متری ساحل می باشد و تعطیلاتی به یاد ماندنی برای میهمانان خاطر انگیز می شود. استخر رو باز و بزرگ هتل و اتاق ها از امکانات رفاهی مانند:  دکوراسیون مدرن ، مینی تریا ، تلویزیون LCD ،  تهویه مطبوع ، حمام اختصاصی مجهز و بسیار لوکس و سشوار دارد . رستوران هتل پامیرا آنتالیا در محیطی با فضای باز و جذاب قرار گرفته است و  انواع مختلف غذاهای لذیذ و خوشمزه  از میهمانان و مسافران پذیرایی می شود. نوشیدنی های استوایی با طعم عالی برای پذیرایی از میهمانان مهیا می باشد . جابجایی رایگان مسافران و میهمانان به سواحل اطراف ,  نظافت شبانه روزی اتاق ها ,  پارکینگ اختصاصی از جمله خدمات هتل پامیرا آنتالیامی باشد . سرویس اینترنت رایگان در اتاقها و در محیط های عمومی هتل از امکانات دیگر هتل پامیرا آنتالیا می باشد.

 

هتل لارا آنتالیا

 

 

 

هتل لارا آنتالیا از هتل های 3 ستاره آنتالیا میباشد که دارای امکاناتی چون زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار و حمام ترکی میباشد . همچنین این هتل امکانات ورزشی را نیز برای علاقه مندان به ورزش فراهم کرده است که این امکانات شامل پینگ پنگ ، بازی دارت ، کرایه دوچرخه میباشد . دیگر خدمات و امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی و خدمات تهیه بلیط ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات از شبانه روز آماده خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیامیباشد ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، بار و  باغ میباشد تا سفری خوش را برای میهمانان و گردشگران تور آنتالیا فراهم سازد .

 

هتل لارا آنتالیا

 

 

 

مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

* مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط  و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا   كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و  پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا  ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

* مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند  ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود . 

تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل  با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

* ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا  به ترتيب 13:00  و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

* برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا  ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

 * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا  به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند 

    -  هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته  Ultra  All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا  سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا  ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

* به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند 

* نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار  ميگيرد 

* تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

درباره آنتالیا

درباره آنتالیا

شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا  شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است. 

 

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا  یکی از شهرهای ساحلی و بسیار دیدنی است که در امتداد رشته کوههای توروس واقع شده است و در جهت دریا ادامه دارد .شهر  آنتالیا  از سمت غرب شهر کمر شروع می شود و با اندازه طول شصت کیلومتر همراه با ساحل زیبا و دیدنی به سمت شرق در  شهر آلانیا پایان می یابد.آنتالیا   در طول سال آفتابی است و میتوان ورزشهای تفریحی مانند اسکی روی آب، کوهنوردی،موج سواری ، قایقرانی و ... انجام داد. در فصل تابستان درجه دمای هوا بین سی و پنج  الی چهل و پنج درجه سانتی گراد و رطوبت آن شصت و پنج درصد است.که در این زمان میتوان از ساحل و پلاژهای زیبایآنتالیا  لذت برد.همچنین آنتالیا آثار تاریخی زیادی دارد از قبیل آسپندوس و تائتر شهر سیده و فروشگاه میگروس که بزرگترین فروشگاه آنتالیا  نیز هست.

 

جاذبه های توریستی آنتالیا

جاذبه های توریستی آنتالیا

 

شهر آنتالیا شامل مکانهای تاریخی مهمی است از قبیل  آمفی تـأتر شهر سیده و آسپندوس.شهر آکوالند در منطقه ساحلی کنیالتی  آنتالیا  واقع شده است و یکی از جذابترین مرکزهای آبی تفریحی ترکیه میباشد. در این مکان با استفاده  از بازیهای آبی متفاوت و سرسره های مختلف روزی به یاد ماندنی خواهید داشت. .یکی از شگفتیهای بسیار عجیب پاموک کاله است. آبهای کالسیوس کهاستخرهای بزرگ ومتعددی را تشکیل میدهد با حرارت سی و پنج درجه و با ارتفاع صد متر به پایین میریزد. این مکان بنام قصر پنبه ای معروف است. استخرهای آبگرم این منطقه خواص درمانی دارند.دارای تور كشتي است که بر روی دریای مدیترانه گشت دریاییدارند.مانند تور رافتینگ.در مرکز شهر آنتالیا  شهر قدیمی با دیوارهای بلند که به سوی دریا ختم میشود ساخته شده است.
 داراي دو ساحل معروف توریستی است که برای عموم آزاد است. ساحل کنیالتی که در غربآنتالیا واقع شده است و ساحلی صخره اي است وساحل لارا که در شرق آنتالیا  قرار دارد و شنی است و ديگري شهر بازي که مقابل مركز خريد ميگروس قرار دارد و مکانی تفريحي براي مسافران تور آنتالیا  است.آبشار كورشوفلي و دودن كه دراطراف هر كدام از آنها پاركهاي زيبايي قرار گرفته است و از مكانهاي ديدني آنتالیا  هستند



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا, معرفی آنتالیا, آنتالیا, تور, تور آنتاليا ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

hotel paris antalya

هتل پاریس آنتالیا، در چهارصد متری دریای مدیترانه و 3 km فرودگاه بین المللی آنتالیا , واقع شده است. هتل پاریس آنتالیا امکاناتی را مانند استخر روباز، ورزشهای آبی و سالن ماساژ برای میهمانان تدارک دیده است. اتاقها دارای امکانات بالکن ، سیستم تهویه مطبوع , اینترنت رایگان، و تلویزیون می باشند. بعضی از اتاقها هم اتاق نشیمن مجزا دارند.میهمانان و مسافران عزیز از غذاهای سنتی شهر زیبای آنتالیا لذت ببرید. تریای زیبای هتل هم تا پایان شب با سرو آشامیدنی و نوشیدنی های لذیذ محلی برای میهمانان تدارک دیده اند.از جاذبه های توریستی و دیدنی میتوان به ساحل معروف و زیبای لارا نزدیک هتل می باشد و اماکن دیدنی مرکز شهر آنتالیا تا هتل بیست دقیقه فاصله دارند، در محوطه هتل پارکینگ رایگان وجود دارد.

 

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE
هتل رویال سیتی آنتالیا

hotel royal city antalya

هتل رویال سیتی آنتالیا بر فراز صخره های فالز ، و در منطقه لارای شهر زیبای آنتالیا واقع شده است. هتل رویال سیتی آنتالیا ، اتاقهای زیبایی که بالکن دارد و مکانی برای تماشای چشم اندازهای اطراف می باشد. همچنین اتاقها دارای را اینترنت رایگان و چشم انداز زیبای دریای مدیترانه می باشد که برای میهمانان تدارک دیده است. از امکانات خوب و رفاهی هتل : استخر ویژه کودکان، استخر روباز، حمام ترکی و سونا می باشد. هتل پارکینگ اختصاصی و رایگان نیز دارد . آن عده از میهمانانی که بیشتر از شش روز در هتل اقامت داشته باشند، می توانند از ترانسفر ویژه و رایگان برای فرودگاه را داشته باشند.

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

 

 

هتل دلفین دیوا پرمیر از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده است . همچنین این هتل آنتالیا دارای اتاقهای ویژه نیط میباشد که اتاقها و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاق های خانوادگی از این اتاقهای ویژه میباشند . این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکاناتی را فراهم کرده که شاملتنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، بولینگ و وان آب داغ. از دیگر خدمات و امکانات این هتل نیز میتوان به خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، دستگاه خودپرداز ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، گرمایش ، امکانات باربیکیو و کتابخانه اشاره کرد .

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

 

 

 

مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

* مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط  و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا   كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و  پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا  ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

* مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند  ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود . 

تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل  با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

* ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا  به ترتيب 13:00  و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

* برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا  ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

 * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا  به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند 

    -  هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته  Ultra  All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا  سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا  ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

* به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند 

* نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار  ميگيرد 

* تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

درباره آنتالیا

درباره آنتالیا

شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا  شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است. 

 

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا  یکی از شهرهای ساحلی و بسیار دیدنی است که در امتداد رشته کوههای توروس واقع شده است و در جهت دریا ادامه دارد .شهر  آنتالیا  از سمت غرب شهر کمر شروع می شود و با اندازه طول شصت کیلومتر همراه با ساحل زیبا و دیدنی به سمت شرق در  شهر آلانیا پایان می یابد.آنتالیا   در طول سال آفتابی است و میتوان ورزشهای تفریحی مانند اسکی روی آب، کوهنوردی،موج سواری ، قایقرانی و ... انجام داد. در فصل تابستان درجه دمای هوا بین سی و پنج  الی چهل و پنج درجه سانتی گراد و رطوبت آن شصت و پنج درصد است.که در این زمان میتوان از ساحل و پلاژهای زیبایآنتالیا  لذت برد.همچنین آنتالیا آثار تاریخی زیادی دارد از قبیل آسپندوس و تائتر شهر سیده و فروشگاه میگروس که بزرگترین فروشگاه آنتالیا  نیز هست.

 

جاذبه های توریستی آنتالیا

جاذبه های توریستی آنتالیا

 

شهر آنتالیا شامل مکانهای تاریخی مهمی است از قبیل  آمفی تـأتر شهر سیده و آسپندوس.شهر آکوالند در منطقه ساحلی کنیالتی  آنتالیا  واقع شده است و یکی از جذابترین مرکزهای آبی تفریحی ترکیه میباشد. در این مکان با استفاده  از بازیهای آبی متفاوت و سرسره های مختلف روزی به یاد ماندنی خواهید داشت. .یکی از شگفتیهای بسیار عجیب پاموک کاله است. آبهای کالسیوس کهاستخرهای بزرگ ومتعددی را تشکیل میدهد با حرارت سی و پنج درجه و با ارتفاع صد متر به پایین میریزد. این مکان بنام قصر پنبه ای معروف است. استخرهای آبگرم این منطقه خواص درمانی دارند.دارای تور كشتي است که بر روی دریای مدیترانه گشت دریاییدارند.مانند تور رافتینگ.در مرکز شهر آنتالیا  شهر قدیمی با دیوارهای بلند که به سوی دریا ختم میشود ساخته شده است.
 داراي دو ساحل معروف توریستی است که برای عموم آزاد است. ساحل کنیالتی که در غربآنتالیا واقع شده است و ساحلی صخره اي است وساحل لارا که در شرق آنتالیا  قرار دارد و شنی است و ديگري شهر بازي که مقابل مركز خريد ميگروس قرار دارد و مکانی تفريحي براي مسافران تور آنتالیا  است.آبشار كورشوفلي و دودن كه دراطراف هر كدام از آنها پاركهاي زيبايي قرار گرفته است و از مكانهاي ديدني آنتالیا  هستند



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا, معرفی آنتالیا, آنتالیا, تور, تور آنتاليا ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا
PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
 

هتل لارا هادریاناس آنتالیا

هتل لارا هادریاناس آنتالیا

هتل لارا هادریاناس آنتالیا دارای امکانات رفاهی مانند : ماساژ ، حمام ترکی ، استخر روباز است. دارای زمین بازی ویژه کودکان، موجب شده مسافران عزیز از اقامتشان خاطره ای به یادماندنی داشته باشند. صرافي در هتل می باشد که می توانند مبادلات ارزی خود را انجام دهید. در باغ زیبای هتل می توانید لذت ببرید و استراحت کنید. ميهمانان و مسافران هتل لارا هادریاناس آنتالیا مي توانند در فعاليتهایی مانند بيليارد شرکت داشته باشند.

 

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE
 

 

هتل ددمان آنتالیا سه ستاره

hotel dedman antalya

هتل ددمان آنتالیا موقعیت جغرافیایی ممتاز هتل ددمان ، اقامتگاه و مرکز همایش ، در سواحل آنتالیا باعث شده تا بیشتر اتاق ها بالکنی رو به دریا و یا کوه تاروس داشته باشند. هتل ددمان آنتالیا دارای ساحل مخصوص و یک پارک آبی برای خود دارد. از ویژگی های دیگر اتاق های هتل ددمان آنتالیا تهویه هوای مطبوع ، تلویزیون با گیرنده ماهواره , اینترنت رایگان می باشد. هتل ددمان آنتالیا، به میهمانان و مسافران خود استخر آب گرم ، مرکز تناسب اندام بسیار مجهز ، استخر بزرگ و باشگاه ویژه کودکان را هم تدارک دیده است. میهمانان و مسافران می توانند غذای خود را در یکی از شش تریا و رستوران زیبای هتل صرف کنند و از انواع متنوع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی لذت ببرند. هتل در 3 km مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 15 km فاصله دارد. همچنین هتل ددمان آنتالیا پارکینگی رایگان برای رفاه حال مسافرین در نظر گرفته است.

 

هتل ریکسوز پریمیوم آنتالیا

 

 

 

هتل ریکسوز پریمیوم از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که دارای امکانات تفریحی شامل زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ،  سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه و استخر سر پوشیده میباشد . همچنین این هتل دارای اتاقهای ویژه و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی میباشد. از امکانات ورزشی این هتل آنتالیا مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، زمین گلف و بولینگ . دیگر خدمات و امکانات این هتل که برای مسافران و گردشگران تور آنتالیا در نظر گرفته شده شامل خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، بار ، باغ و گرمایش میباشد. 

 

 

هتل ریکسوز پریمیوم آنتالیا

 

 

 

مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

* مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط  و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا   كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و  پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا  ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

* مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند  ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود . 

تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل  با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

* ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا  به ترتيب 13:00  و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

* برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا  ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

 * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا  به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند 

    -  هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته  Ultra  All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا  سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا  ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

* به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند 

* نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار  ميگيرد 

* تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

درباره آنتالیا

درباره آنتالیا

شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا  شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است. 

 

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا  یکی از شهرهای ساحلی و بسیار دیدنی است که در امتداد رشته کوههای توروس واقع شده است و در جهت دریا ادامه دارد .شهر  آنتالیا  از سمت غرب شهر کمر شروع می شود و با اندازه طول شصت کیلومتر همراه با ساحل زیبا و دیدنی به سمت شرق در  شهر آلانیا پایان می یابد.آنتالیا   در طول سال آفتابی است و میتوان ورزشهای تفریحی مانند اسکی روی آب، کوهنوردی،موج سواری ، قایقرانی و ... انجام داد. در فصل تابستان درجه دمای هوا بین سی و پنج  الی چهل و پنج درجه سانتی گراد و رطوبت آن شصت و پنج درصد است.که در این زمان میتوان از ساحل و پلاژهای زیبایآنتالیا  لذت برد.همچنین آنتالیا آثار تاریخی زیادی دارد از قبیل آسپندوس و تائتر شهر سیده و فروشگاه میگروس که بزرگترین فروشگاه آنتالیا  نیز هست.

 

جاذبه های توریستی آنتالیا

جاذبه های توریستی آنتالیا

 

شهر آنتالیا شامل مکانهای تاریخی مهمی است از قبیل  آمفی تـأتر شهر سیده و آسپندوس.شهر آکوالند در منطقه ساحلی کنیالتی  آنتالیا  واقع شده است و یکی از جذابترین مرکزهای آبی تفریحی ترکیه میباشد. در این مکان با استفاده  از بازیهای آبی متفاوت و سرسره های مختلف روزی به یاد ماندنی خواهید داشت. .یکی از شگفتیهای بسیار عجیب پاموک کاله است. آبهای کالسیوس کهاستخرهای بزرگ ومتعددی را تشکیل میدهد با حرارت سی و پنج درجه و با ارتفاع صد متر به پایین میریزد. این مکان بنام قصر پنبه ای معروف است. استخرهای آبگرم این منطقه خواص درمانی دارند.دارای تور كشتي است که بر روی دریای مدیترانه گشت دریاییدارند.مانند تور رافتینگ.در مرکز شهر آنتالیا  شهر قدیمی با دیوارهای بلند که به سوی دریا ختم میشود ساخته شده است.
 داراي دو ساحل معروف توریستی است که برای عموم آزاد است. ساحل کنیالتی که در غربآنتالیا واقع شده است و ساحلی صخره اي است وساحل لارا که در شرق آنتالیا  قرار دارد و شنی است و ديگري شهر بازي که مقابل مركز خريد ميگروس قرار دارد و مکانی تفريحي براي مسافران تور آنتالیا  است.آبشار كورشوفلي و دودن كه دراطراف هر كدام از آنها پاركهاي زيبايي قرار گرفته است و از مكانهاي ديدني آنتالیا  هستند

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا, معرفی آنتالیا, آنتالیا, تور, تور آنتاليا ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

 

این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می آورد. هتل وو کرملین پالاس آنتالیا دارای امکانات رفاهی از قبیل : ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , سولاریوم , حمام ترکی و بخار , شیرجه , حمام ترکی , استخر سر پوشیده هتل می باشد و مسافران می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است.

این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است زمین بازی کودکان ; سرویس نگهداری کودکان ; اتاق بازیهای کامپیوتری ; کاریوکی ; اتاق های خانوادگی تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به تنیس - مرکز بدنسازی - بیلیارد - پینگ پنگ - بازی دارت - موج سواری - کانو - بولینگ - اسکواش اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند. همچنین گردشگران می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات هتل می توان به اتاق جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - صرافی - بو تیک های متعدد - گاوصندوق - فروشگاه در هتل - بار اشاره کرد.

 


این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می آورد. هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا دارای امکانات رفاهی از قبیل : ماساژ, سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی , استخر سرباز (فصلی) , ساحل اختصاصی , استخر سرپوشیده (فصلی) , امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل می باشد و مسافران می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است اتاق بازیهای کامپیوتری ; کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی ; کلوپ با DJ ; اتاق های خانوادگی تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند.

ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می توان به تنیس - مرکز بدنسازی - بیلیارد - پینگ پنگ - بازی دارت - کانو - بولینگ - وان آب داغ اشاره کرد. در این هتل سوئیت های مخصوص تازه عروسان نیز تعبیه شده است تا سفری خاطره انگیز را برای زوج های جوان به یادگار بگذارد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند. همچنین گردشگران می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات هتل می توان به اتاق جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - بوتیک های متعدد - خدمات تورها - فکس و کپی - کرایه اتومبیل - سرویس مستخدم - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - تهویه - بار - منطقه بدون سیگار - بوفه - بار مخصوص تنقلات اشاره کرد. همچنین گردشگران می توانند ساعاتی راغ در باغ هتل به گردش بگذرانند.

 

این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می آورد. هتل ریکسوز سان گیت آنتالیا دارای امکانات رفاهی از قبیل : ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , سولاریوم , حمام ترکی , استخر سر پوشیده هتل می باشد و مسافران می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است زمین بازی کودکان ; اتاق بازیهای کامپیوتری ;اتاق های خانوادگی تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند.

ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به تنیس - مرکز بدنسازی - بیلیارد - پینگ پنگ - موج سواری - مینی گلف - اسب سواری اشاره کرد.  قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند. همچنین گردشگران می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات هتل می توان به خانه داری - اتاق جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - فکس و کپی - مراکز تجاری - روزنامه - بالکن - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - تهویه - بار  اشاره کرد. مسافران می توانند مدتی را در باغ هتل به گردش و تفریح بگذرانند.

 

 

مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

* مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط  و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا   كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و  پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا  ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

* مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند  ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود . 

تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل  با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

* ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا  به ترتيب 13:00  و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

* برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا  ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

 * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا  به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند 

    -  هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته  Ultra  All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا  سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا  ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

* به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند 

* نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار  ميگيرد 

* تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

درباره آنتالیا

درباره آنتالیا

شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا  شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است. 

 

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا  یکی از شهرهای ساحلی و بسیار دیدنی است که در امتداد رشته کوههای توروس واقع شده است و در جهت دریا ادامه دارد .شهر  آنتالیا  از سمت غرب شهر کمر شروع می شود و با اندازه طول شصت کیلومتر همراه با ساحل زیبا و دیدنی به سمت شرق در  شهر آلانیا پایان می یابد.آنتالیا   در طول سال آفتابی است و میتوان ورزشهای تفریحی مانند اسکی روی آب، کوهنوردی،موج سواری ، قایقرانی و ... انجام داد. در فصل تابستان درجه دمای هوا بین سی و پنج  الی چهل و پنج درجه سانتی گراد و رطوبت آن شصت و پنج درصد است.که در این زمان میتوان از ساحل و پلاژهای زیبایآنتالیا  لذت برد.همچنین آنتالیا آثار تاریخی زیادی دارد از قبیل آسپندوس و تائتر شهر سیده و فروشگاه میگروس که بزرگترین فروشگاه آنتالیا  نیز هست.

 

جاذبه های توریستی آنتالیا

جاذبه های توریستی آنتالیا

 

شهر آنتالیا شامل مکانهای تاریخی مهمی است از قبیل  آمفی تـأتر شهر سیده و آسپندوس.شهر آکوالند در منطقه ساحلی کنیالتی  آنتالیا  واقع شده است و یکی از جذابترین مرکزهای آبی تفریحی ترکیه میباشد. در این مکان با استفاده  از بازیهای آبی متفاوت و سرسره های مختلف روزی به یاد ماندنی خواهید داشت. .یکی از شگفتیهای بسیار عجیب پاموک کاله است. آبهای کالسیوس کهاستخرهای بزرگ ومتعددی را تشکیل میدهد با حرارت سی و پنج درجه و با ارتفاع صد متر به پایین میریزد. این مکان بنام قصر پنبه ای معروف است. استخرهای آبگرم این منطقه خواص درمانی دارند.دارای تور كشتي است که بر روی دریای مدیترانه گشت دریاییدارند.مانند تور رافتینگ.در مرکز شهر آنتالیا  شهر قدیمی با دیوارهای بلند که به سوی دریا ختم میشود ساخته شده است.
 داراي دو ساحل معروف توریستی است که برای عموم آزاد است. ساحل کنیالتی که در غربآنتالیا واقع شده است و ساحلی صخره اي است وساحل لارا که در شرق آنتالیا  قرار دارد و شنی است و ديگري شهر بازي که مقابل مركز خريد ميگروس قرار دارد و مکانی تفريحي براي مسافران تور آنتالیا  است.آبشار كورشوفلي و دودن كه دراطراف هر كدام از آنها پاركهاي زيبايي قرار گرفته است و از مكانهاي ديدني آنتالیا  هستند

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا, معرفی آنتالیا, آنتالیا, تور, تور آنتاليا ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

 



این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می آورد. هتل کنکورد دلوکس آنتالیا دارای امکانات رفاهی از قبیل : ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , حمام ترکی , استخر سر پوشیده می باشد و مسافران می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است زمین بازی کودکان ; سرویس نگهداری کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به تنیس - مرکز بدنسازی - بیلیارد - پینگ پنگ - بازی دارت - موج سواری - کانو - بولینگ اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند. همچنین گردشگران می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات هتل می توان به  امکانات جلسه و ضیافت / لباسشویی/ خشکشویی / آرایشگاه/ اتو کشی/ صرافی /بوتیک های هدایا و سوغات/ خدمات کفش و واکس/کرایه ماشین / فکس و کپی/ اتاقهای پاک و بدون سیگار/ آسانسور / گاوصندوق / انبار بار و چمدان / فروشگاه در هتل / بار /  اشاره کرد.
همچنین مسافران این هتل می توانند به در باغ هتل به گردش و استراحت بپردازند.

 

 

 

هتل رامادا پلازا آنتالیا در سواحل آنتالیا و در هفتصد متری شهر تاریخی کالی قرار دارد.این هتل منظره های زیبا از اتاق ها به کوه و دریا می باشد.
این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می آورد. هتل رامادا پلازا آنتالیا دارای امکانات رفاهی از قبیل :  ماساژ , جکوزی , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد و مسافران می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است سرویس نگهداری کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی - کرایه دوچرخه اشاره کرد. در این هتل سوئیت های مخصوص تازه عروسان نیز تعبیه شده است تا سفری خاطره انگیز را برای زوج های جوان به یادگار بگذارد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند. همچنین گردشگران می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات هتل می توان به  اتاق جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - صبحانه در اتاق - اتو کشی - بوتیک های متعدد - خدمات کفش و واکس - بسته های نهار - کرایه ماشین - فکس و کپی - مراکز تجاری - خدمات تهیه بلیط- اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - بار اشاره کرد. همچنین گردشگران می توانند مدتی را در باغ هتل به گردش و تفریح بگذرانند.

 

 


هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا دارای ساحل اختصاصی دویست و پنجاه متری می باشد. این هتل در چند قدمی ساحل لارا قرار دارد و پانزده کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد.فاصله فرودگاه بین المللی ترکیه نیز با هتل دلفین دیواپرمیر کمتر از بیست دقیقه با ماشین فاصله دارد.
این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می آورد. هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا دارای امکانات رفاهی از قبیل : ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , حمام ترکی , استخر سر پوشیده می باشد و مسافران می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است زمین بازی کودکان ; اتاق بازیهای کامپیوتری ; کاریوکی تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به تنیس - مرکز بدنسازی - بیلیارد - پینگ پنگ - بازی دارت - کانو - بولینگ - وان آب داغ اشاره کرد. در این هتل سوئیت های مخصوص تازه عروسان نیز تعبیه شده است تا سفری خاطره انگیز را برای زوج های جوان به یادگار بگذارد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند. همچنین گردشگران می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات هتل می توان به اتاق جلسه و ضیافت - لباسشویی - آرایشگاه /اتو کشی / صرافی /بوتیک های متعدد/ خدمات کفش و واکس/کرایه ماشین/فکس و کپی/ دستگاه خودپرداز/ بالکن/ اتاقهای پاک و بدون سیگار/ گاوصندوق /انبار بار و چمدان /مغازه در هتل/تهویه / بار/ گرمایش / امکانات باربیکیو / کتابخانه اشاره کرد.

 

مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

* مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط  و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا   كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و  پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا  ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

* مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند  ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود . 

تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل  با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

* ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا  به ترتيب 13:00  و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

* برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا  ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

 * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا  به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند 

    -  هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته  Ultra  All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا  سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا  ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

* به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند 

* نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار  ميگيرد 

* تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

درباره آنتالیا

درباره آنتالیا

شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا  شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است. 

 

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا  یکی از شهرهای ساحلی و بسیار دیدنی است که در امتداد رشته کوههای توروس واقع شده است و در جهت دریا ادامه دارد .شهر  آنتالیا  از سمت غرب شهر کمر شروع می شود و با اندازه طول شصت کیلومتر همراه با ساحل زیبا و دیدنی به سمت شرق در  شهر آلانیا پایان می یابد.آنتالیا   در طول سال آفتابی است و میتوان ورزشهای تفریحی مانند اسکی روی آب، کوهنوردی،موج سواری ، قایقرانی و ... انجام داد. در فصل تابستان درجه دمای هوا بین سی و پنج  الی چهل و پنج درجه سانتی گراد و رطوبت آن شصت و پنج درصد است.که در این زمان میتوان از ساحل و پلاژهای زیبایآنتالیا  لذت برد.همچنین آنتالیا آثار تاریخی زیادی دارد از قبیل آسپندوس و تائتر شهر سیده و فروشگاه میگروس که بزرگترین فروشگاه آنتالیا  نیز هست.

 

جاذبه های توریستی آنتالیا

جاذبه های توریستی آنتالیا

 

شهر آنتالیا شامل مکانهای تاریخی مهمی است از قبیل  آمفی تـأتر شهر سیده و آسپندوس.شهر آکوالند در منطقه ساحلی کنیالتی  آنتالیا  واقع شده است و یکی از جذابترین مرکزهای آبی تفریحی ترکیه میباشد. در این مکان با استفاده  از بازیهای آبی متفاوت و سرسره های مختلف روزی به یاد ماندنی خواهید داشت. .یکی از شگفتیهای بسیار عجیب پاموک کاله است. آبهای کالسیوس کهاستخرهای بزرگ ومتعددی را تشکیل میدهد با حرارت سی و پنج درجه و با ارتفاع صد متر به پایین میریزد. این مکان بنام قصر پنبه ای معروف است. استخرهای آبگرم این منطقه خواص درمانی دارند.دارای تور كشتي است که بر روی دریای مدیترانه گشت دریاییدارند.مانند تور رافتینگ.در مرکز شهر آنتالیا  شهر قدیمی با دیوارهای بلند که به سوی دریا ختم میشود ساخته شده است.
 داراي دو ساحل معروف توریستی است که برای عموم آزاد است. ساحل کنیالتی که در غربآنتالیا واقع شده است و ساحلی صخره اي است وساحل لارا که در شرق آنتالیا  قرار دارد و شنی است و ديگري شهر بازي که مقابل مركز خريد ميگروس قرار دارد و مکانی تفريحي براي مسافران تور آنتالیا  است.آبشار كورشوفلي و دودن كه دراطراف هر كدام از آنها پاركهاي زيبايي قرار گرفته است و از مكانهاي ديدني آنتالیا  هستند



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا, معرفی آنتالیا, آنتالیا, تور, تور آنتاليا ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

اطلاعات گردشگری آنتالیا

اطلاعات گردشگری آنتالیا

نام  آنتالیا  از لغتی یونانی آتالیا گرفته شده شهری در ساحل جنوب غربی ترکیه و مرکز استان آنتالیامیباشد. آنتالیا که در کنار صخره های ساحلی و کوه ها واقع شده, با ارزش ترین نقطه گردشگری ترکیه به حساب می آید و با آفتاب سوزان,دریای پر عمق آبی رنگ, کوه ها,هتل ها,سواحل زیبا,مغازه ها و مناطق تاریخی خود, سالیانه میزبان توریست های بسیاری میباشد. از جمله غارهای معروف آنتالیا میتوان به دودنجیک, املاتاس, بویوکدودن, آلتین بشیک, کارین و کوچین اشاره کرد. کشاورزی و صنعت گردشگری از قسمت های مهم اقتصاد آنتالیا و حومه آن به حساب می آید.

 

 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا, هتلی است مجلل و به شکل یو"U" که با این شکل همه ی مسافران می توانند از تمامی اتاق ها از چشم انداز دریا برخوردار باشند. امکانات فوق العاده و ساحل یازده هزار  متری هتل ، تعطیلات رویایی را به مسافران ارائه می دهد.
هتل کروانسارای لارا آنتالیا با مرکز شهر آنتالیا دوازده کیلومتر و با فرودگاه آن ده کیلومتر فاصله دارد.
این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می آورد. هتل کروانسارای لارا آنتالیا دارای امکانات رفاهی از قبیل : ماساژ , استخر روباز, سونا , مرکز سلامت و آبگرم, سولاریوم , حمام ترکی و بخار , حمام ترکی , استخر سر پوشیده ,- ساحل اختصاصی , استخر سرپوشیده (فصلی) , استخر سرپوشیده (تمام فصل) , امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل می باشد و مسافران می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی; کلوپ با DJ تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به تنیس - مرکز بدنسازی - بیلیارد - پینگ پنگ - بازی دارت - کانو - مینی گلف - وان آب داغ اشاره کرد. در این هتل سوئیت های مخصوص تازه عروسان نیز تعبیه شده است تا سفری خاطره انگیز را برای زوج های جوان به یادگار بگذارد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند. همچنین گردشگران می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات هتل می توان به - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - کرایه اتومبیل - امکانات اتاق VIP- اتاقهای پاک و بدون سیگار - گاوصندوق - فروشگاه در هتل - محل مخصوص کشیدن سیگار - بار - باغ - کتابخانه - بوفه - بار مخصوص تنقلات اشاره کرد.

 

 

   هتل ریکسوز لارس آنتالیا در سواحل ماسه ای شهر لارا قرار دارد و بخاطر داشتن بزرگترین استخر روباز این منطقه به خود می نازد. این هتل تنها هشت کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.اتاق های این هتل مشرف به دریا و باغ می باشد.

این هتل در پنج کیلومتری شهر لارا قرار دارد و فقط یک کیلومتر از نزدیک ترین مرکز خرید فاصله دارد.
این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می آورد.  هتل ریکسوز لارس آنتالیا دارای امکانات رفاهی از قبیل : ماساژ, جکوزی, استخر روباز, سونا, مرکز سلامت و آبگرم ,حمام ترکی و بخار, شیرجه, حمام ترکی, استخر سر پوشیده در سایت هتل می باشد و مسافران می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است  زمین بازی کودکان ; سرویس نگهداری کودکان ; اتاق بازیهای کامپیوتری تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به  تنیس - مرکز بدنسازی - بیلیارد - پینگ پنگ - بازی دارت - کرایه دوچرخه - بولینگ - اسب سواری اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند. همچنین گردشگران می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات هتل می توان به  امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - بوتیک های متعدد - خدمات کفش و واکس - بسته های نهار - کرایه ماشین - خدمات تورها - دستگاه خودپرداز- پذیرش شبانه روزی - اتاقهای پاک و بدون سیگار - پذیرش و تحویل سریع -فروشگاه در هتل - بار - باغ - منطقه بدون سیگار - امکانات باربیکیو اشاره کرد.

 

 

مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

* مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط  و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا   كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و  پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا  ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

* مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند  ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود . 

تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل  با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

* ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا  به ترتيب 13:00  و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

* برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا  ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

 * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا  به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند 

    -  هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته  Ultra  All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا  سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا  ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

* به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند 

* نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار  ميگيرد 

* تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

درباره آنتالیا

درباره آنتالیا

شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا  شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است. 

 

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا  یکی از شهرهای ساحلی و بسیار دیدنی است که در امتداد رشته کوههای توروس واقع شده است و در جهت دریا ادامه دارد .شهر  آنتالیا  از سمت غرب شهر کمر شروع می شود و با اندازه طول شصت کیلومتر همراه با ساحل زیبا و دیدنی به سمت شرق در  شهر آلانیا پایان می یابد.آنتالیا   در طول سال آفتابی است و میتوان ورزشهای تفریحی مانند اسکی روی آب، کوهنوردی،موج سواری ، قایقرانی و ... انجام داد. در فصل تابستان درجه دمای هوا بین سی و پنج  الی چهل و پنج درجه سانتی گراد و رطوبت آن شصت و پنج درصد است.که در این زمان میتوان از ساحل و پلاژهای زیبایآنتالیا  لذت برد.همچنین آنتالیا آثار تاریخی زیادی دارد از قبیل آسپندوس و تائتر شهر سیده و فروشگاه میگروس که بزرگترین فروشگاه آنتالیا  نیز هست.

 

جاذبه های توریستی آنتالیا

جاذبه های توریستی آنتالیا

 

شهر آنتالیا شامل مکانهای تاریخی مهمی است از قبیل  آمفی تـأتر شهر سیده و آسپندوس.شهر آکوالند در منطقه ساحلی کنیالتی  آنتالیا  واقع شده است و یکی از جذابترین مرکزهای آبی تفریحی ترکیه میباشد. در این مکان با استفاده  از بازیهای آبی متفاوت و سرسره های مختلف روزی به یاد ماندنی خواهید داشت. .یکی از شگفتیهای بسیار عجیب پاموک کاله است. آبهای کالسیوس کهاستخرهای بزرگ ومتعددی را تشکیل میدهد با حرارت سی و پنج درجه و با ارتفاع صد متر به پایین میریزد. این مکان بنام قصر پنبه ای معروف است. استخرهای آبگرم این منطقه خواص درمانی دارند.دارای تور كشتي است که بر روی دریای مدیترانه گشت دریاییدارند.مانند تور رافتینگ.در مرکز شهر آنتالیا  شهر قدیمی با دیوارهای بلند که به سوی دریا ختم میشود ساخته شده است.
 داراي دو ساحل معروف توریستی است که برای عموم آزاد است. ساحل کنیالتی که در غربآنتالیا واقع شده است و ساحلی صخره اي است وساحل لارا که در شرق آنتالیا  قرار دارد و شنی است و ديگري شهر بازي که مقابل مركز خريد ميگروس قرار دارد و مکانی تفريحي براي مسافران تور آنتالیا  است.آبشار كورشوفلي و دودن كه دراطراف هر كدام از آنها پاركهاي زيبايي قرار گرفته است و از مكانهاي ديدني آنتالیا  هستند

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا, معرفی آنتالیا, آنتالیا, تور, تور آنتاليا ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا


بهترین زمان سفر به آنتالیا

آنتالیا دارای آب و هوای منحصر به فرد و مدیترانه ای با تابستانهای آفتابی و زمستانهای معمولی میباشد. از وسطهای آوریل تا نوامبر "فروردین تا آبان"برای شنا مطلوب است. میانگین دمای هوا در تابستان بیست و هشت درجه سانتی گراد و دمای آب بیست و هفت درجه سانتی گراد است. در حدود سیصد روز در آنتالیا برای شنا مناسب است. اگر از قدم زدن زیر باران لذت میبرید در ماه آوریل به آنتالیا مسافرت کنید و از رنگین کمانهایی که در بعد از ظهر روزهای بارندگی درست میشود لذت ببرید.

 

بازارهای آنتالیا

بازارهای آنتالیا

 شهر آنتالیا به دلیل دارا بودن کارخانجات رسیندگی پارچه,لباسهای بافته شده از پنبه,سرامیکهای سنتی,کنده کاری روی چوب, قلیانها,قالی,سجاده,طلا,پوست,چرم,انواع لوازم کادوئی,انواع مارمالاتها,انواع سبزیجات تازه و غیره معروف است. از طرف دیگر به بازار سرپوشیده دیدن کنید. در این بازار هفتصد و پنجاه مغازه در مساحت چهارصد و هشتاد هزار  متر مربع قرار گرفته است. در بازار انواع و اقسام مغازه ها با کاربردهای مختلف از جمله: دفترها,سرویس های تاکسی,پلیس راه,شعب بانکهای مختلف,شعبه پست, جایگاه بنزین,فروشندگان لوازم ورزشی,فروشگاههای سبزیجات و میوه جات تازه و غیره قرار گرفته اند.

 

مذهب مردم آنتالیا

 

مذهب مردم آنتالیا

ترکهای آسیای مرکزی در آغاز قرن 11 میلادی به دین اسلام روی آوردند. قبل از این دوره  مسیحیت در ترکیه رواج داشت. در دوره ی امپراطوری عثمانی آنها ادعای رهبری کشورهای اسلامی را داشته و کشورهای وسیعی را حاکمیت میکردند.در سال 1924 هم ,دین اسلام  در اولین قانون اساسی کشور ترکیه به عنوان مذهب رسمی جامعه شناخته شد, بخاطرهمین در اصلاحات قانونی سال 1928 این ماده قانونی حذف و با اشاره بر جدایی دین از سیاست , ترکیه کشوری با دولت و حکومت غیر مذهبی " لائیک "شناخته شد.بعدها در سال 1982 نیز به هنگام گردآوری قانون اساسی جدید حاکمیت اصل لائیک دوباره آشکار شد.در کشور ترکیه 99.8 درصد مردم مسلمان بوده "80 درصد سنی , 19.8 درصد شیعه "و 0.2درصد مسیحی و یهودی  هستند . بیشتر شیعیان در نزدیکی مرز ایران زندگی میکنند و بسیاری از آنان از ایران به ترکیه  مهاجرت  کرده اند.مسلمانان سنی ترکیه اکثرأ حنفی هستند که معمولادر مرکز و غرب ترکیه اقامت میکنند.

 

 

 

مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

* مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط  و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا   كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و  پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا  ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

* مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند  ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود . 

تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل  با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

* ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا  به ترتيب 13:00  و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

* برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا  ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

 * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا  به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند 

    -  هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته  Ultra  All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا  سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا  ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

* به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند 

* نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار  ميگيرد 

* تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

درباره آنتالیا

درباره آنتالیا

شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا  شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است. 

 

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا  یکی از شهرهای ساحلی و بسیار دیدنی است که در امتداد رشته کوههای توروس واقع شده است و در جهت دریا ادامه دارد .شهر  آنتالیا  از سمت غرب شهر کمر شروع می شود و با اندازه طول شصت کیلومتر همراه با ساحل زیبا و دیدنی به سمت شرق در  شهر آلانیا پایان می یابد.آنتالیا   در طول سال آفتابی است و میتوان ورزشهای تفریحی مانند اسکی روی آب، کوهنوردی،موج سواری ، قایقرانی و ... انجام داد. در فصل تابستان درجه دمای هوا بین سی و پنج  الی چهل و پنج درجه سانتی گراد و رطوبت آن شصت و پنج درصد است.که در این زمان میتوان از ساحل و پلاژهای زیبایآنتالیا  لذت برد.همچنین آنتالیا آثار تاریخی زیادی دارد از قبیل آسپندوس و تائتر شهر سیده و فروشگاه میگروس که بزرگترین فروشگاه آنتالیا  نیز هست.

 

جاذبه های توریستی آنتالیا

جاذبه های توریستی آنتالیا

 

شهر آنتالیا شامل مکانهای تاریخی مهمی است از قبیل  آمفی تـأتر شهر سیده و آسپندوس.شهر آکوالند در منطقه ساحلی کنیالتی  آنتالیا  واقع شده است و یکی از جذابترین مرکزهای آبی تفریحی ترکیه میباشد. در این مکان با استفاده  از بازیهای آبی متفاوت و سرسره های مختلف روزی به یاد ماندنی خواهید داشت. .یکی از شگفتیهای بسیار عجیب پاموک کاله است. آبهای کالسیوس کهاستخرهای بزرگ ومتعددی را تشکیل میدهد با حرارت سی و پنج درجه و با ارتفاع صد متر به پایین میریزد. این مکان بنام قصر پنبه ای معروف است. استخرهای آبگرم این منطقه خواص درمانی دارند.دارای تور كشتي است که بر روی دریای مدیترانه گشت دریاییدارند.مانند تور رافتینگ.در مرکز شهر آنتالیا  شهر قدیمی با دیوارهای بلند که به سوی دریا ختم میشود ساخته شده است.
 داراي دو ساحل معروف توریستی است که برای عموم آزاد است. ساحل کنیالتی که در غربآنتالیا واقع شده است و ساحلی صخره اي است وساحل لارا که در شرق آنتالیا  قرار دارد و شنی است و ديگري شهر بازي که مقابل مركز خريد ميگروس قرار دارد و مکانی تفريحي براي مسافران تور آنتالیا  است.آبشار كورشوفلي و دودن كه دراطراف هر كدام از آنها پاركهاي زيبايي قرار گرفته است و از مكانهاي ديدني آنتالیا  هستند

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا, معرفی آنتالیا, آنتالیا, تور, تور آنتاليا ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

 

معرفی آنتالیا

شهر آنتالیا یکی از بزرگترین مراکز توریستی ترکیه میباشد که دارای تنوع آب و هوایی و اقلیمی است. و همچنین با مناظر و سواحل زیبای که دارا می باشد اقامتگاه تابستانی برای گردشگران شده است.
محل کاله ایچی آنتالیا یکی از معروفترین نقاط تاریخی این شهر میباشد که با بافت قدیمی و سنتی خود در مرکز  آنتالیا قرار دارد.

 

غذاهای آنتالیا

غذاهای آنتالیا


غذاهاي سنتي و محلي ترکيه معمولا از مواد اوليه ي تازه درست مي شوند مثل گوجه فرنگي,بادنجان,فلفل قرمز,سير و خيار و با گياهان معطر و ادويه جاتي مانند فلفل,زيره ي سبز,نعناع، پونه ي کوهي,جعفري,آويشن و فلفل قرمز آنها را طعم دار و خوش عطر مي نمايند. گوشت بره محبوب ترين غذاي اينجاست ولي بيف و مرغ هم پخته مي شود. آنتاليا در مجاورت دريا واقع شده و ماهي و غذاهاي دريايي از جمله غذاهاي تخصصي رستوران هاي اينجاست.کباب هاي آنتالیا نيز همانند هر نقطه ی ديگر ترکيه مشهور هستند و معمولا با سالاد,سس و نان پيتا سرو مي شود. اگر به بادنجان علاقه داريد حتما از (دلمه ي پاتليکان)و يا (سالاد پاتليکان)نوش جان کنيد. اگر بين ماه هاي مارچ تا جون از آنتاليا ديدن کنيد، ماهي اسقومري,سپر ماهي و ماهي کولي موجود میباشد.

 

اختلاف ساعت آنتالیا و ایران

اختلاف ساعت آنتالیا و ایران

ساعت رسمی شهر آنتاليا حدودا 1/5ساعت از تهران عقب تر است.

 

 

مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

* مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط  و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا   كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و  پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا  ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

* مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند  ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود . 

تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل  با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

* ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا  به ترتيب 13:00  و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

* برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا  ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

 * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا  به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند 

    -  هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته  Ultra  All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا  سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا  ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

* به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند 

* نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار  ميگيرد 

* تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

درباره آنتالیا

درباره آنتالیا

شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا  شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است. 

 

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا  یکی از شهرهای ساحلی و بسیار دیدنی است که در امتداد رشته کوههای توروس واقع شده است و در جهت دریا ادامه دارد .شهر  آنتالیا  از سمت غرب شهر کمر شروع می شود و با اندازه طول شصت کیلومتر همراه با ساحل زیبا و دیدنی به سمت شرق در  شهر آلانیا پایان می یابد.آنتالیا   در طول سال آفتابی است و میتوان ورزشهای تفریحی مانند اسکی روی آب، کوهنوردی،موج سواری ، قایقرانی و ... انجام داد. در فصل تابستان درجه دمای هوا بین سی و پنج  الی چهل و پنج درجه سانتی گراد و رطوبت آن شصت و پنج درصد است.که در این زمان میتوان از ساحل و پلاژهای زیبایآنتالیا  لذت برد.همچنین آنتالیا آثار تاریخی زیادی دارد از قبیل آسپندوس و تائتر شهر سیده و فروشگاه میگروس که بزرگترین فروشگاه آنتالیا  نیز هست.

 

جاذبه های توریستی آنتالیا

جاذبه های توریستی آنتالیا

 

شهر آنتالیا شامل مکانهای تاریخی مهمی است از قبیل  آمفی تـأتر شهر سیده و آسپندوس.شهر آکوالند در منطقه ساحلی کنیالتی  آنتالیا  واقع شده است و یکی از جذابترین مرکزهای آبی تفریحی ترکیه میباشد. در این مکان با استفاده  از بازیهای آبی متفاوت و سرسره های مختلف روزی به یاد ماندنی خواهید داشت. .یکی از شگفتیهای بسیار عجیب پاموک کاله است. آبهای کالسیوس کهاستخرهای بزرگ ومتعددی را تشکیل میدهد با حرارت سی و پنج درجه و با ارتفاع صد متر به پایین میریزد. این مکان بنام قصر پنبه ای معروف است. استخرهای آبگرم این منطقه خواص درمانی دارند.دارای تور كشتي است که بر روی دریای مدیترانه گشت دریاییدارند.مانند تور رافتینگ.در مرکز شهر آنتالیا  شهر قدیمی با دیوارهای بلند که به سوی دریا ختم میشود ساخته شده است.
 داراي دو ساحل معروف توریستی است که برای عموم آزاد است. ساحل کنیالتی که در غربآنتالیا واقع شده است و ساحلی صخره اي است وساحل لارا که در شرق آنتالیا  قرار دارد و شنی است و ديگري شهر بازي که مقابل مركز خريد ميگروس قرار دارد و مکانی تفريحي براي مسافران تور آنتالیا  است.آبشار كورشوفلي و دودن كه دراطراف هر كدام از آنها پاركهاي زيبايي قرار گرفته است و از مكانهاي ديدني آنتالیا  هستند



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: معرفی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا

آنتالیا ساید

آنتالیا ساید

این مکان زیبا يكي از محبوبترین مناطق گردشگري تركيه به شمار مي آيد. اين منطقه بندري نیز منطقه اي باستاني و تاريخي به حساب می آید ، و  به معناي درخت انار است.اين مکان دارای ساحل ماسه اي ،ويرانه هاي باستاني ،مغازه هاي بي شمار و امکانات رفاهی است .و یکی از مراکز مهم توریستی است. تعداد زیادی كافه و رستوران ،مغازه ،كه داراي چشم انداز زيبا از دريا مي باشد زيبایی اين مکان تفریحی را دو برابر کرده است.مغازه هايي كه در اطراف خيابانهاي پارك قرار گرفته اند که وسايل چرمي متنوع ،جواهرات زيبا و خدمات خوبي را در اختیار مسافران قرار می دهند.یکی از زیباترین تالارها ،تالار تآتر تزئين شده با ستو نهاي زيبا است. بازار معبد آپولو و گورستان در نزديكي دريا قرار گرفته اند و از مناطق  تاریخی این منطقه هستند.

 

مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

* مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط  و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا   كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا  كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و  پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا  ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

* مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند  ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود . 

تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل  با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

* ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا  به ترتيب 13:00  و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

* برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا  ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

 * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا  به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند 

    -  هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته  Ultra  All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا  سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا  ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند 

* نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار  ميگيرد 

* تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

درباره آنتالیا

درباره آنتالیا

شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا  شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است. 

 

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا  یکی از شهرهای ساحلی و بسیار دیدنی است که در امتداد رشته کوههای توروس واقع شده است و در جهت دریا ادامه دارد .شهر  آنتالیا  از سمت غرب شهر کمر شروع می شود و با اندازه طول شصت کیلومتر همراه با ساحل زیبا و دیدنی به سمت شرق در  شهر آلانیا پایان می یابد.آنتالیا   در طول سال آفتابی است و میتوان ورزشهای تفریحی مانند اسکی روی آب، کوهنوردی،موج سواری ، قایقرانی و ... انجام داد. در فصل تابستان درجه دمای هوا بین سی و پنج  الی چهل و پنج درجه سانتی گراد و رطوبت آن شصت و پنج درصد است.که در این زمان میتوان از ساحل و پلاژهای زیبایآنتالیا  لذت برد.همچنین آنتالیا آثار تاریخی زیادی دارد از قبیل آسپندوس و تائتر شهر سیده و فروشگاه میگروس که بزرگترین فروشگاه آنتالیا  نیز هست.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 | نظرات ()